zwartgeverfde haar blonderen kapper

heee meiden!,
wie heeft zn zwartGEVERFDE haar na een paar weken weer laten blonderen bij de kapper? ik wil dat graag doen want mn haar is nu echt lelijk nu het zwart is wil het graag weeer blond. ik weet dat het slecht is om van zwart naar blond te gaan maar toch wil ik het dus 3 vraagjes;

1. welke kapper ging je?

2. is het goed gelukt? niet groen of oranje ofzo geworden?

3. hoe duur was het?

bedankt(:

ik denk dat je het eerst zelf moet bleken, voordat je het bij de kapper kunt doen…

1.te veel kappers.
2.het is gelukt, vele kappersbezoeken later en veel euro’s lichter.
3. te duur dus.

tja, een heel goed idee is het niet. :’)

maar als ik het zelf ga doen dan word het sws groen/oranje het moet wel bij de kapper toch?

Mij zus heeft dit gedaan, alleen dan naar lichtbruin. En het was echt een hel! Ze moest uren bij de kapper zitten. Maar eerst word je haar oranje en daarna verven ze daar er ook weer over. Doe het bij een hele goede kapper, het was trouwens bij me zus echt super duur. Maja als je het niet wilt laten uitgroeien moet je het doen…

Jonge dit moet je absoluut niet thuis doen.

Bij de kapper word het ook oranje, maar je moet dus een paar keer erover heen. Je had beter na moeten denken voordat je het zwart ging verven, omdat het best drastisch is enzo.

beter ga je sowieso niet van zwart in 1x naar blond. Dat lukt toch niet en waarschijnlijk is al je haar na de tijd dood van al het bleken. Dan kun je beter het zo veel mogelijk lichter laten worden met antiroos shampoo en het beter eerst lichtbruin laten verven. Of steeds highlights nemen.

okee dan ga ik niet in 1 x naar blond maar kan ik het wel zelf thuis bruin verven? of moet dat danook bij de kapper? op het pakje stond donkerbruin maar het lijkt zwart maakt dat ooknog verschil?

ik ben van donkerbruin naar blond gegaan, 85 euro bij de kreatos

wil ook iemand reageren op de laatste vraag? over zelf bruin verven? (:

Ik zal het niet doen…

heb je een foto van hoe zwart je haar is?

meisje dit kan niet eens. het is niet mogelijk je kan wel lichter maar blond gaat niet lukken. je haar wordt waarscheinlijk oranje. dus je kan dan wel kiezen om het bruin te verven na het blonderen. is al lichter dan zwart. en het dan zo steeds afbouwen. je kan anders alleen lichter met 2x 12% en dan breekt je haar af. dus doe verstandig en ga langzaam lichter of je kan heel je haar afknippen

dat lukt niet. zwart heeft zoveel pigment dat het echt eerst ontkleurt moet worden. (ik doe en opleiding tot kapper en heb vorig jaar heel de theorie hierover gehad vandaar :stuck_out_tongue:)

Kun je het niet eerst thuis ontkleuren? En dan kun je het daarna verven (:

Ik ben van zwart naar blond gegaan door highlights en coupsoleil

1. welke kapper ging je?
    Een kennis van ons is kapper

2. is het goed gelukt? niet groen of oranje ofzo geworden?
    is prima gegaan, wel een gele gloed maar dat gaat weg dioor zilvershampoo

3. hoe duur was het?
    eeh 40 ofzo omdat een kennis het deed

En het kan wel. ik ben het levende bewijs :’)

Als het echt donkerbruine verf is en niet zwarte verf kan je als eerste gewoon head & shoulders kopen en dat laten intrekken (daarna wel goede conditioner gebruiken)
zwarte verf is wel iets anders dan donkerbruine verf…