Zwarte Zomer Ugg

Heey
Ik ben al een tijdje op het internet opzoek naar deze uggs:
http://ecx.images-amazon…eZ8H0wL.SL500_AA280.jpg

http://ecx.images-amazon.com/images/I/31rneZ8H0wL.SL500_AA280.jpg

[i]Het zijn de zwarte zomer uggs, en ik vind ze echt heel leuk. Ik vraag me af of er hier iemand is die deze uggs heeft, en waar ze die vandaan heeft (Welke winkel en plaats).
Kunnen zomer uggs wel echt in de zomer (of rond deze tijd van het jaar), of is dat toch te warm?

xoxo[/i]

hee! die zijn leuk =]
ik heb ze alleen nog nooit gezien…
maar ik denk dat ze wel een beetje warm zijn voor in de zomer!
want ze zijn ook lang…
maar succes met zoeken.
zie dit maar als een up haha

Ik vind ze, om het maar even zacht uit te drukken niet mooi.
Bovendien vind ik er niets zomers aan, ze zijn zwart en hoog… zomers hoor!

Nee ik vind uggs echt niet kunnen in de zomer.

Uggs kunnen sowieso niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nee maar het lijkt me sowieso toch echt te warm in de zomer?!

zomerugg?
hmm, nee vind ik niet zo mooi in de zomer.
ik vind laarzen wel veel mooier dan lage schoenen, maar ik denk dat je raar wordt aangekeken met laarzen als het 30 graden is.

Agree.

En het is sowieso warm, of ze nou luchten of niet. Ze zijn best lang enzo. Of naja, ik zou niet met laarzen gaan lopen in de zomer, wtf

Ze zijn wel leuk alleen in de zomer wel te warm

Oke haha dan zijn ze dus wel te warm. Maar ik vind die uggs wel heel leuk. Dan draag ik ze wel in de winter. (A)
Is er niet toevallig iemand die ze in een winkel heeft zien staan en de naam ervan nog weet?
Of is er een site waarop je ze kan bestellen. En dan wil ik wel de echte, en niet neppe of zo’n site waar je niks van krijgt. ;o

Ze vraagt toch niet of jullie het leuk vinden, ja of nee? :slightly_smiling_face:
OT: ze staan vast wel op de site van Ugg Australia? :grin: Moet je even googelen naar de site, maar ik denk dat het www.uggaustralia.com is.

Uggs en zomer gaan niet echt samen als je het mij vraagt?

euh, die heeft mijn juf nederlands.
ik zal morgen wel is vragen waar ze die vandaan heeft.
en uggs in de zomer is wel heel warm. maar als jij het leuk vindt moet je het aan doen!
xxx

Volgens mij is het in de zomer echt wel warm, en vind het er niet leuk uitzien als je laarzen aan doe in de zomer. Maar nu kan dat nog hoor

Uggs zijn er toch voor zodat je voeten niet koud worden? (:
Als je in de zomer koude voeten hebt kun je ze best dragen,
maar ik vind het niet echt kunnen eigenlijk. Laarzen vind ik sowieso niet kunnen
in de zomer.

Ik vind het zonde!
Ik ben allang blij als ik weer kan rondlopen in ballerina’s en sandaaltjes!

Ik vind gewone Uggs heel leuk, maar ik vind deze niet mooi.

Je zou ook 2 à 3 paar leuke schoenen kunnen kopen in plaats van ook de hele zomer op die dingen rond te lopen. En nee, het ziet er ook niet uit in de zomer. (hoewel ik ze er nooit uit vindt zien, vormeloze mormels)

uggs kunnen sowieso niet.
Maar in de zomer?! Wat dacht je van slippers, ballerina’s. dat soort dingen?
als je dan toch uggs wil:

http://i42.tinypic.com/e5rc49.jpg

ook van ugg, en wel geschikt voor de zomer