Soms als ik in de badkamer ben, word ik opeens heel misselijk. Ik krijg allemaal zwarte vlekjes voor m’n ogen, en ik ben lijkbleek. Ook is mijn gehoor een stuk minder. Als ik eventjes ga liggen, is het weer over. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of weet iemand wat dit is?
Ik heb het ook wel eens…
Ik zou niet weten wat het is
Ik heb meestal daarna wel nog heel lang hoofdpijn…
Oh, dat heb ik meestal niet! Heb je ook alleen in de badkamer, of ook in andere kamers?
Heb ik ook! Maar meestal val ik dan gelijk flauw. Dextro helpt wel! En je hoofd tussen je benen doen als je zit.
Ben je wel eens vaker moe/futloos?
dat van jou is volgensmij migraine,
als ik een migraine aanval krijg zie ik ook eerst zwarte vlekken voor mijn ogen en dan knallende koppijn
ot: beetje vreemd dat je dat alleen in de badkamer hebt, is er iets gebeurd in de badkamer? dat je een trauma hebt ofzo?
Mijn dokter zei trouwens dat het kwam omdat ik een meisje was.
Komt door de warmte, probeer eens kouder te douchen zodat er geen condens vrijkomt. Dat helpt vast wel!
Ik herken dat wel! Ik ga dan even zitten met m’n hoofd tussen mn knieen zoals hierboven ook werd geopperd.
Ik had dat namelijk ook laatst toen ik in een winkel was.
Ik ging laatst nog m’n bloed testen en m’n HB-gehalte was nogal laag… waarop duid dat ik bloedarmoede heb. Ik moet nog naar de dokter gaan om het zeker tw weten.
Ja, best wel vaak.
Nee dat niet, het gebeurt gewoon altijd daar, ik weet ook niet hoe het komt…
Het is niet alleen als ik gedoucht heb! Vorige keer deed ik bijvoorbeeld m’n lenzen in, en toen gebeurde het ook zomaar.
Ik denk dat je het beste even langs de dokter kunt gaan om bloed te prikken.
Ik heb dit ook, ik ben toen naar de dokter gegaan om bloed te laten prikken en het was ijzertekort…
Heel herkenbaar!
Ik ben hiervoor naar de dokter geweest, wat jij zegt klinkt hetzelfde, ik had een lage bloeddruk. (50/100) Hier kan je alleen weinig aan doen, alleen zout eten wil meestal wel helpen. En rustig doen met opstaan enzo, ik had het met name als ik van zit naar staan/lopen ging en onder het douchen door benauwdheid.
Klinkt als een zuurstof te kort
Je zegt dat het in de badkamer is, is dat omdat je vaak voor je ontbijt je opmaakt en zo in de badkamer?
Want mss is t dan een idee om voortaan eerst te ontbijten…
Bloedarmoede misschien? Ik heb een tijd gehad dat ik bij elke keer dat ik opstond zwarte vlekken voor mijn ogen had en duizelig werd. Ik ben toen elke dag appelstroop gaan eten omdat hier veel ijzer inzit, en nu heb ik er geen last meer van. Kan jij misschien ook proberen, en anders even bij de dokter langs gaan…
Heb je een goede afzuiging/ventilatie in de badkamer? Het kan komen door de hitte van het douchen, ook heb ik wel eens gehoord dat er bij te lang douchen bepaalde gassen vrijkomen die schadelijk en gevaarlijk voor je zijn. Maar ik heb hier verder geen verstand van. Als je gaat douchen zet dan zo veel mogelijk open zodat er frisse lucht de kamer in kan komen.