Soms als ik in de badkamer ben, word ik opeens heel misselijk. Ik krijg allemaal zwarte vlekjes voor m’n ogen, en ik ben lijkbleek. Ook is mijn gehoor een stuk minder. Als ik eventjes ga liggen, is het weer over. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of weet iemand wat dit is?
Ik heb het ook wel eens…
Ik zou niet weten wat het is
Ik heb meestal daarna wel nog heel lang hoofdpijn…
Oh, dat heb ik meestal niet! Heb je ook alleen in de badkamer, of ook in andere kamers?
Heb ik ook! Maar meestal val ik dan gelijk flauw. Dextro helpt wel! En je hoofd tussen je benen doen als je zit.
Ben je wel eens vaker moe/futloos?
dat van jou is volgensmij migraine,
als ik een migraine aanval krijg zie ik ook eerst zwarte vlekken voor mijn ogen en dan knallende koppijn
ot: beetje vreemd dat je dat alleen in de badkamer hebt, is er iets gebeurd in de badkamer? dat je een trauma hebt ofzo?
Mijn dokter zei trouwens dat het kwam omdat ik een meisje was.
Komt door de warmte, probeer eens kouder te douchen zodat er geen condens vrijkomt. Dat helpt vast wel!
Ik herken dat wel! Ik ga dan even zitten met m’n hoofd tussen mn knieen zoals hierboven ook werd geopperd.
Ik had dat namelijk ook laatst toen ik in een winkel was.
Ik ging laatst nog m’n bloed testen en m’n HB-gehalte was nogal laag… waarop duid dat ik bloedarmoede heb. Ik moet nog naar de dokter gaan om het zeker tw weten.
Ja, best wel vaak.
Nee dat niet, het gebeurt gewoon altijd daar, ik weet ook niet hoe het komt…
Het is niet alleen als ik gedoucht heb! Vorige keer deed ik bijvoorbeeld m’n lenzen in, en toen gebeurde het ook zomaar.
Ik denk dat je het beste even langs de dokter kunt gaan om bloed te prikken.
Ik heb dit ook, ik ben toen naar de dokter gegaan om bloed te laten prikken en het was ijzertekort…
Heel herkenbaar!