Heei, ik heb laatst een zwarte trui gekocht in de H&M en er stond een enorme rij voor de paskamers dus ik dacht ik koop hem gewoon zonder te passen. want ik was al bestwel lang opzoek naar zo’n soort trui. Maar toen ik hem thuis aan trok toen was het bestwel een tegen valler, want het is een beetje een vormeloos geval als je hem aan hebt. Weten jullie hoe ik hem leuk kan combineren zodat hij minder vormeloos lijkt?
Veel kettingen en mouwen misschien oprollen? Ik vind slobbertruien altijd wel leuk.
Het is een wat korter model toch? Dan zou ik hem denk ik comineren met een een strak taillerokje, en dan laat je de trui gewoon over het rokje vallen. Aangezien het een korte trui is, zie je alsnog wel dat het een taillerok is. En dan gewoon met een panty, leuke schoenen en een ketting en wat armbanden ^^
Ja, het is een wat korte trui.
Heel erg bedankt! echt leuke ideeën!
Upje
Ik zou sowieso wel de mouwen opstropen
Ketting erop.
Op een rokje met bijpassende kniekousen?
Het uploaden van de foto is eindelijk gelukt =)
misschien zoiets?
http://img708.imageshack.us/img708/4402/063dl.th.jpg
Jeej, heel erg bedankt voor al jullie tips!
Ik heb ook zo’n shirt maar dan in het wit. (Heb hem nu toevallig aan xd)
Ik stroop ook altijd de mouwen op en dan draag ik er een leuke ketting/armband bij. Maakt het gelijk een stukje vrolijker!
Als je het leuk vind kan je ook een strakke riem rond je middel dragen zodat het meer vorm heeft. (:
Ik heb ook zoiets. Ik combineer hem met een leather look legging en een lang strak hemdje en dan nog wat accessoires. Maar daar moet je net het type voor zijn. Ik zou het gewoon combineren met strakke broeken of panty zodat je benen goed uitkomen.
Oh die heb ik ook precies zelfde alleen heb een maat 40 gekocht terwijl ik 36 heb omdat ik hem express zo wou. Ik combineer eigenlijk met alles maar je ehbt al goeie tips zie ik! Wat ook leuk is ermee is een gekleurde jeans.
@Lisewesome dankjewel!
Ik zou inderdaad ook de mouwen opstropen, en een lange ketting erbij om doen! Je kan er ook gewoon een iets langer shirtje onder doen, zoals bij de crop top in de zomer, haha
@Amarotes dat had ik dus geprobeert bij de eerste foto maar dat ziet er dus n beetje vaag uit.
als je zelf nou even wat dingen uit probeert en ze plaatst kunnen we ook makkelijker tips geven want ik weet niet hoe die valt…