Zwarte top H&M

http://www.girlscene.nl/images/library/shoplog/22/3f/aa/19/hmparty12_resized.jpg

hmm, hoe combineer ik deze?
niet met een cardigan, want dat zit zo raar op m’n rug, zie je heel die laagjes zitten ;p

Hoe lang issie?

met zo’n vestje met alleen een achterkantstukje en mouwen =9.

oftewel: bolero.

een bolero idd

Ik zou hem bijvoorbeeld gebruiken om uit te gaan, met een skinny en pumps/ballerina’s ;]

hij is gewoon even lang als een normaal shirtje.
alleen hij lijkt langer op de foto

met een grijze of zwarte skinny, ballerina’s of pumps en een bolero

met een skinny inderdaad. niet met een broek met wijde pijpen, dan is het geheel zo ‘wijd’.

skinny + bolero :slightly_smiling_face:

met een tregging, cardigan en pumps

Zwarte bolero, een skinny en pumps.

even wachten tot het wat warmer word. dan kan je 'm mooi aan met een skinny en pumps met bijpassende sieraden. je kan 'm ook leuk aandoen tijdens het uitgaan of een feestje of zo =)

Gewoon met een broek en leuke schoenen. Als je wilt kan je dr ook nog een (witte) tailleriem bij doen.

Ik vind m niet mooi, dus geen idee. In ieder geval met pumps voor net effect en beetje losser met laarsjes!

[i]Hmm niet zo leuk.

Maar je kan m’n wel combineren met een skinny en pumps en dan een bolerootje in dezelfde kleur als je schoenen.

waarschijnlijk hetzelfde als de rest zegt[/i]

Waarom pleurt iedereen tegenwoordig overal een tailleriem omheen?
Staat niet overal bij hoor!
Ik denk hierbij niet

Ik zou hem idd gebruiken voor het uitgaan, voor nu kan je um denk ik niet leuk combineren… En ga er asjeblieft geen tailleriem omgooien ,dat staat totaal niet bij zo’n soort topje.

Met een witte skinny en dan nog bijvoorbeeld een grote roze armband en dan roze ballerina’s voor een feestje, en anders gwn een skinny (wit) met pumps of ballerina’s :wink:

die had mijn zus ook:d
leuk, misschien gewoon een skinny jeans en een bolero.
een beetje basic en dan met pumps/ ballerina’s of all-stars,