Zwarte taxi Tilburg

Hallo!

Ik heb geen idee of het hier hoort maar oké haha…

Morgenavond ga ik met een vriendin uit in Tilburg en ik ben op zoek naar een zwarte taxi! Fietsend is te ver en volgens mijn ouders natuurlijk te gevaarlijk, mijn moeder moet de ochtend er na werken, de ouders van die vriendin woont te ver en de taxi is te duur!! Kent iemand een zwarte taxi? Zou echt fijn zijn!!!

Niemand? :frowning_face:

Sowieso woont niet iedereen hier in Tilburg, dus ja moet maar net iemand die dit topic opent die daar woont of in de buurt en van zwarte taxi’s afweet. Persoonlijk zou ik het afraden, als je wilt gaan, split dan de kosten van een echte taxi of ga niet.

Ik weet niet hoe het in Tilburg zit, maar hier staan vaak op de parkeerplaats heel veel taxi’s bij elkaar en vaak kun je daar wel onderhandelen. Dus vragen hoe duur het is en als je het te veel vindt bij een andere taxi zeggen: Die ander brengt ons voor … euro naar huis, maar jij doet het vast goedkoper? Vaak werkt het wel :grinning: Of je moet nog een aantal mensen vinden met wie je de taxi kan nemen, dan deel je de kosten.

Hmm, ik zou het ook niet weten. Wij gaan meestal gewoon met een hele grote groep op de fiets. Toch lijkt een gewone taxi me fijner dan een zwarte, en onderhandelen over de prijs zal vast wel kunnen inderdaad!

Zou een gewone taxi pakken… Vind Tilburg nou niet je van het zeg maar…

Ik woon wel in Tilburg maar ik zou het niet weten

Ze staan vaak in die rij parkeerplaatsen langs de weg van de macdonalds. waar je de korte heuvel inloopt.

Omg wauw, ik dacht dat je zwart bedoelde in de kleur :flushed:

OT: Ik zou het niet weten, beschouw dit maar als een upje

Je bedoelt een snorder? Denk dat je zoiets wel op facebook kunt vinden

Dit denk ik nog steeds, haha.

hahhha ik ken er alleen 1 in Enschede.

Taxi Marcel, 5 euro waar je ook maar naar toe wilt. awesome.

Tja, ik weet niet of je moeder een zwarte taxi veiliger vind dan de fiets…?

Wat the fuck is een zwarte taxi? Als het is wat ik denk wat het is lijkt het me lekker onveilig. Neem dan een ‘‘gewone’’ taxi.

Gewoon een persoon die je goedkoper, dan de regulaire taxi, naar de stad/huis brengt. Doen ze vaak voor een klein bedrag.

OT: Geen idee. Upje.

Nou, het woord ‘zwart’ zegt het al he, het is niet legaal. Stel die man/vrouw doet opeens de raampjes dicht en rijdt heel ergens anders heen?

Zwarte taxi’s staan niet geregistreerd bij een erkens bedrijf en dus illegaal.

Maar dat kost die persoon dan toch meer dan het oplevert?

Toch zou ik dat nooit doen