Zwarte skaterskirt

Hello :slightly_smiling_face:

Ik heb laatst de welbekende zwarte skaters skirt gekocht, maar ik vind m nu toch wat lastiger te combineren dan ik dacht. Vooral omdat ik het snel koud heb en dus wel echt een trui aan moet.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V25%200187683%20005%2081%202203%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]

Heb ook deze leuke panty erbij maar ben bang dat het misschien een beetje koud wordt.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1CA_0307_063R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.55]&set=key[width],value[3538]&set=key[height],value[4137]&set=key[x],value[842]&set=key[y],value[868]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]

Inspi posts zijn ook zeer welkom :slightly_smiling_face:

:dancing_women:

ten eerste, hoe durf je dit in het miskopen ding te zetten, skaterskirts zijn geweldig.

maar oke, je kan ze met een dikke (gekleurde) panty en een simpel shirtje en een vestje dragen. Zoek anders even op skater skirt outfit op tumblr of google ofzo, dan vind je genoeg inspiratie!

Waah nee zeker geen miskoop, weet alleen niet hoe te mix en matchen haha! Dankuu !

Moest gelijk denken aan deze video die ik pasgeleden heb gezien. Hier is een vlogger/beauty youtuber die skatershirts combineert in haar outfits :slightly_smiling_face:

Ik heb nu een skater skirt aan met een houthakkersblousje er in en een statement ketting. Verder draag ik het ook vaak met een kanten topje en een spijkerjasje erover heen. In principe kan je het altijd met een shirtje en jasje combineren. Truien gaan bij mij helaas heel raar zitten icm het rokje waardoor ik extreem dik lijk, dus dat doe ik niet.

Heel erg bedankt allebei! :slightly_smiling_face:

ik heb een beetje gezocht, misschien zit hier wat tussen:

http://lookbook.nu/look/5559869-Primark-Pink-Speckled-Sweater-H&M-Black-Skater

skinny jeans met eventueel enkele scheuren, skaterschoenen of all stars en daaronder ( je skatershirt) een wit topje

Je kunt hem met een crop top trui (als ik het zo goed zeg) combineren. Dan trek je de rok vrij hoog op en dan met zo’n trui tot net je navel. Je kunt er ook nog een dik t-shirt onder dragen voor de warmte want niemand ziet dat dan

Bij urban outfitters en boohoo.com hebben ze veel van die truien

Het is een rokje…

are you serious…

Hahahaha wauw, is dit serieus ?

Jaaa zoals foto ergens hierboven, skaterrokje dan met (dunne) panty en dan leuke sokken tot over je knieën! Lijkt mij hele toffe outfit, moet alleen nog zo’n rokje zien te veroveren…

WAAAR HEB JE DAT ROKJE GEKOCHT OMG :bowing_man:

perfectios

Die kan je serieus in elke kledingwinkel kopen.

^ Niet waar. Ik zoek 'm ook. Please tell me.

^H&M.

Ik kan 'm hier echt niet in de H&M vinden (en ik wil 'm niet online bestellen omdat ik dan niet weet welke maat)

Als je denkt dat het te koud is aan je benen kun je knee-high socks erbij dragen!