Zwarte ripped skinny jeans

Hey hoi!
Ik was op boohoo aan het snuffelen toen ik deze jeans tegen kwam:

http://nl.boohoo.com/clothing/jeansdenim/azz14862

Ik vind hem echt ontzettend leuk, maar ik heb echt geen idee waarmee ik dit zou moeten combineren en met wat voor een stijl. Ik vraag hierbij dus om jullie advies v贸贸rdat ik een miskoop doe, haha. :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

Gewoon hetzelfde als een normale zwarte broek?
Ik heb geen idee wat je stijl is, maar ik zou er gewoon simpel een shirtje op aan trekken of een hemdje/shirtje met een leren jasje er over.

Tja, normaal gesproken kleed ik mij wat netter en een blazer bij deze broek zie ik niet echt voor me. Dat leren jasje zou inderdaad wel heel mooi staan, thanks!

Je kunt er gewoon een blouseje over doen en dan laarsjes/sneakers/wat je maar wilt erbij?

Haha.
Ik heb een soortgelijke broek van Only en draag hem gewoon met laarsjes (of sneakers), een bloesje of simpel shirtje met leren jasje en accessoires gewoon.

Ik vind een netter shirtje of blazer juist wel mooi bij een gescheurde broek! Maar je kan er idd bijna alles bij dragen :slightly_smiling_face:

een geruite hemdje waar ook zwart in voor komt is perfect hierop! net zoals oversized shirts of vesten/truien

Ik draag die van mij met een bandshirt en ruiten blouse erover of een oversized trui.

Ik ben gestopt met het kopen van gaten die al gaten in de knie毛n hebben zitten. Je hoeft maar 茅茅n keer op je knie毛n te zitten/door je hurken te gaan en het gat is al supergroot. Ik heb hierdoor al meerdere broeken weg kunnen omdat het gat simpelweg zo groot was geworden dat het er niet uitzag.

Daarbuiten vind ik het wel een heel erg leuke broek! Mocht je hem kopen, dan kun je hem superleuk combineren met bijvoorbeeld hakken en een wollen trui. Of zoals er al eerder genoemd is, een blazer of iets nets staat ook heel leuk!

Succes! xx

Thanks iedereen! Ik heb hem maar gewoon besteld en ga zeker jullie tips opvolgen, heb er zeker iets aan!

Ik vind dit zelf heel mooi!
Gewoon een mooie ripped jeans combineren met een normaal t-shirt en als je wil een leuk jasje is eigenlijk altijd mooi

een houthakkersblouse lijkt me er heel erg leuk bij staan! of inderdaad een oversised trui :slightly_smiling_face: