zwarte puntjes op benen :S

heey ik zit mt een rotprobleem door scheren enso heb ik allemaal zwarte puntjes op me benen haarzakjes zijn dat toch?
maar het is echt lelijk kan ik er wat aan doen? sommige zijn ook ontstoken :frowning_face:
heb echt geen mooie benen hoe krijg iknou echt mooie egale benen?

help.

nee dat zijn gewoon de haren die nog heeeel kort zijn, dus nog niet boven je huid uitsteken. Je kan je benen harsen of een een of andere wax ding bebruiken :stuck_out_tongue: Dan blijft het veel langer weg. (moet ik ook is proberen (A))

edit: Er kunnen haarzakjes ontsteken doordat een haartje niet de goede kant op groeit. (Ik denk dat het door het scheren komt… weet niet zeker)

Ik denk dat je egale benen bedoelt maar is het dat je het ziet vlak na het scheren?

epileren kan ok… bij mij sie je eht niet direct na het scheren, meestal een paar dagen later… maar daarom epileer ik het liever

ja het is er gwn van die zwarte haarzakjes omdat ik zwarte haartjes heb
het is over me gehele been het is het lelijk ik weet niet wat ik eraan moet doen zodat het minder word of gewoon vervaagt :frowning_face:

ze eruit trekken

duurt dt niet hééél lang ?

Dat zijn ingegroeide haartjes. Je moet je benen eerst goed scrubben.

epilady :wink:

het lijken net allemaal kleine littekens ik zie dr geen haartjes sitte ofso
want heb ook me benen ook geepileerd.
alsof het hoort mr dat lijkt me sterk.

weet echt niemand hier raad mee ?
want ik heb het echt al heel lang het werden ineens meer vn die kleine littekentjes

harsen, epileren

heb ik al geprobeerd laatst probeerde ik harsen nou ik zie geen verschil.
moet het iets binnenhuids zijn ofsoo ?

Same here!