Heey
Eerst en vooral: ik weet dat er een algemeen scheertopic is maar daar is mijn probleem al enkele keren voorbij gekomen maar steeds zonder reactie of werkende oplossing.
Ik heb dus een enorm irritant probleem al meer dan een jaar lang. Als ik mijn benen geschoren/ geëpileerd/ gewaxt heb blijf je duidelijk zwarte puntjes zien, vooral op mijn onderbenen. Het ziet er zeer onverzorgd uit en het lijken net korte haartjes of stoppels.
Mijn benen zijn altijd wel glad… . Ik heb al zo vaak gescrubt met de harde kant van een sponsje. Soms zo veel dat mijn huid rood werd en pijn deed. Vandaag heb ik het met olijfolie en suiker geprobeerd maar dat werkte ook niet… .
Ik denk dat ik de haartjes die ik scheer op mijn huid afbreken maar er nog een groot deel onder mijn huid zit dat je nog ziet. Als ik mijn haar uittrek zijn er nog steeds heel veel puntjes . Het zijn haartjes die niet meer groeien volgens mij. Ik heb sommige met een pincet er uit gehaald en daaruit bleek dat er ook waren die gewoon een puntje waren in mijn huid. Met een pincet ze allemaal verwijderen is geen optie want het zijn er allemaal zo veel en ik krijg altijd wondjes dan.
Heeft nog iemand dit probleem? Of heeft iemand betere (scrub)tips? Ik wil er echt vanaf want ik ben het beu met een lang broek te lopen.