Zwarte piet

• Ik heb geen idee waar dit topic moet.

Maargoed. Morgen is de intocht van Sinterklaas dus in Nederland. Ik word zwarte piet. Op de boot en alles. Ik heb het al 2 keer eerder gedaan. Maar ik vroeg me af, zij er meerdere mensen die dit doen?

Nooz.

Ik hou niet van kinderen.

Dus zwarte piet spelen lijkt me niet zo’n puik plan (:

Ik ga zwarte piet spelen bij een intocht, maar ik hoef er alleen maar te zingen verkleed als piet.

ja, ik speel wel vaak zwarte piet, alleen niet met de echte intocht. Ik doe mee met een andere intocht, met een show en in de gevangenis waarschijnlijk haha!

Maar stoute kindertjes mag je met de roe slaan :B

Nee mijn vader wel ;3 toen was ik 4. Maar, vroeger was ik wel als de dood voor zwarte pieten XD, ik huilde toen Sinterklaas in het land was, omdat ik bang was dat zwarte piet mij zou ontvoeren als ik sliep :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moet kotsen van de geur van sCHmink, dus nee.

Nah geen zin in

haha, die “echte” sinterklaas komt in mijn woonplaats aan:P

Nee, maar het lijkt me best grappig om een x te doen, haha.

oeeeh dat lijkt me gaaf!
dat zou ik wel eens willen doen
ik ben zondag wel zwarte piet bij de intocht v Sinterklaas in mijn dorpje haha.

Ik ben ook niet bij de officiele in Schiedam (?) maar ik ben in Nijmegen. Als je naar nijmegen komt, zoek een piet met allstrars, 1 groene veter en een paarse. XD

xD lijkt me wel leuk om te doen.

Ik speel soms zwartepiet.
Dan moeten we zakken cadeau’s bij mensen thuis naar binnen brengen, en er dus naar binnen gaan enzo.
Dat is wel super leuk!
soms hebben kinderen een heel lied voor ons bedacht, of hebben ze een dansje geoefent. Echt heel lief (:.

nee,

maar ik ga dit jaar wel voor de 2e keer zwartepieten bij mn vaders werk =)
vorig jaar moesten we sintspeculaaspoppen versieren en snoepzakken uitdelen. toen kregen we echt ¤25 voor 3 uurtjes ofzo o.o

en nu ga ik de hele dag met een vriendin :grinning:

Nee, ik denk dat ik daarvoor ook te bekend ben in ons stadje. Dan herkent de helft me meteen :pensive:’.

Ik heb wel een keer zwarte piet gespeeld bij m’n vroegere turnploeg, maar die kleine kindere kenden mij & mijn zusje nogal goed. Alleen hielp mijn zusje altijd bij hun groep, dus riepen een aantal dat ik m’n zusje was. En ik maar ontkennen.

Ik ga zwartepiet worden bij océ, daar werkt mn vader ;p

Jep, ik heb het 2x gedaan voor kansarme kindjes. Was best wel leuk. De ouders betaalden ¤5 inschrijvingsgeld of zo, en dan ging de organisatie (met sponsors) cadeautjes kopen voor de kindjes van gemiddeld ¤30. En ik mocht die dan samen met een vriend uitdelen aan die kindjes. Die blije gezichtjes, echt zalig!

Aah dat lijkt me zoo leuk om een x te doen.
maar een vriendin en ik krijgen het voor de een of andere manier niet voor elkaar om ons in te schrijven hahaha :'D
Nou, we hopen dat het dit jaar lukt (dat zal dan dus wel 5 december worden, vraag me niet hoe dat dan gaat. Ik hoop niet bij wildvreemden in huis haha.), want een andere vriendin gaat met dr nicht ofzo.
nouja, het lijkt me in ieder geval echt zo tof om te doen. Volgend jaar ga ik het zeker zeker weten doen!

[i]ik ben volgende week zwarte piet op het paard :relieved:
want dan komt sinterklaas in musselkanaal (a)

dat is mijn 2de keer op het paard.
maar daarvoor liep ik altijd met een shetlander. de pakjespony ^^.
ik vindt het altijd super leuk om te doen!. harstikke gezellig![/i]