Zwarte of witte All Stars

Ja, ik ga dus binnenkort nieuwe All Stars halen maar ik twijfel welke ik moet kiezen + ik zoek inspiratie plaatjes met looks zodat ik zelf ook beter kan kiezen.

http://i1.stycdn.net/images/2012/03/13/article/so42/so4249101/converse-all-star-ox-leather-schuhe-weiss-1810-medium-0.jpg

http://www.chucksclassics.co.uk/images/products/ConverseAllStarOxM9166.jpg

Mijn vraag is dus: welke raden jullie aan en vooral inspiratieplaatjes!

Alvast heel erg bedankt.

Ga naar www.lookbook.nu
En typ in: black converse
en: white converse.

Woah zo veel moeite enzo :"D

Echt joh,
ik ken heel die site niet.
Ik ga even zoeken, maar heb nogsteeds wel graag advies en als iemand erg mooie inspiratie plaatjes heeft zijn ze nog steeds welkom!

Lol, als je ‘converse looks’ googelt is het eerste resultaat al meteen lookbook.nu.
Als die site nou moeilijk te vinden was…

Ik heb op de site gekeken, maar er staan geen dingen tussen die me aanspreken. Als ik ze op Google tegenkwam heb ik ze dus ook niet aangeklikt en ken ik de site ook niet.

Of kijk om Tumblr !
Zelf vind ik de witte All Stars het mooist.

Voor de zomer vind ik wit leuker, maar die worden wel wat sneller vies en lelijk.

Kijk gewoon naar je eigen kleding, en bepaal wat er het mooiste bij staat, zwart of wit.

Zwart, is het meest neutraal,

Hmm ja daar dacht ik dus ook aan,
ik draag vooral beige/bruin/goud en felle kleuren al neon rood/groen/roze etc. dus ik weet niet goed wat ik het beste kan kiezen haha.
Ik wilde eerst wit, maar ik zag gisteren een meisje met zwarte en dat stond best stoer dus nu ben ik gaan twijfelen haha.

Bij de kleuren die jij hierboven vermeld zou ik gaan voor witte.

Ik heb zelf zwarte omdat ik die beter bij mijn stijl vind passen.

Ik denk ook dat bij de kleuren die jij draagt wit beter staat!

Ik heb ook zwarte, wit past niet zo bij mij.

Ik zou dan ook gaan voor wit (:

Voor de zomer zeg ik wit! maar op een of andere manier zou ik voor lederen kiezen want die stoffen zijn zo snel vuillll :grinning: (bij mij toch)

ik heb ook witte, en draag ook de kleuren die jij draagt. daar kan veel beter wit bij, dan zwart. en als ze vies zijn op 30 graden in de wasmachine! (wolwas)

wit want zomer komt eraan en dat is juist leuk :slightly_smiling_face:

Mag in het “Is dit leuk” topic.