Zwarte nagellak

Wat vind jij ervan? :slightly_smiling_face:
Kortom, hot or not? En hoe combineer je het?

Het kan wel leuk staan, maar bij mij staat het echt niet xD

wel leuk voor af en toe

Je moet iig niet helemaal in het zwart gaan xD
Maar ik vind het wel een leuke trend!

Ik vind het soms super tof, maar bij anderen. Ik zou het zelf niet zo snel opdoen.

Ik vind het echt leuk!
Maar je moet echt niet helemaal in het zwart gaan, en dan ook nog zwarte nagels hebben.

moooooi

Het is wel leuk, als je het tenminste goed combineer… maar ik vind rode nagellak wel een leukere trend…

geweldig, maar niet in de gothicachtige sferen, wel hip combineren. gister skinny jeans, zwarte shirtje, tijgerprint sjaaltje & zwarte nageltjes

Het moet bij je passen anders kan je het beter niet doen. Rode nagelijk vind ik leuker. Zwart is al gauw not done.

Ik draag wel zwarte nagelak. Ik draag vandaag skinny jeans, zwarte colltrui en dus de zwarte nagelak, is dat te zwart?

ik draag het niet, omdat het bij mij al snel gothic achtig over komt. niks tegen gothics, maar ik ben er geen:)

Het kan wel leuk zijn, als je het maar niet te zwart maakt.
Zo is het wel leuk: skinny jeans, leuk shirtje met pofmouwtjes, pumps/ballerina’s en dan als ‘grapje’ die zwarte nagels.
Maar rode nagels vind ik toch wel een leukere trend…

Het kan wel leuk staan, ligt eraan watvoor kleding je aanhebt

Ja, ik vind ook rode nagellak mooier!

Hot!!! alleen ieder1 vroeg bij mij of ik gothic was geworden :S :stuck_out_tongue:

Ik vind het leuk. Maar dan moet je niet ‘ook’ nog eens zwart dragen denk ik, combineer het met fel, lijkt me wel leuk :slightly_smiling_face:

ik vind het wel heel leuk, maar dan moet je wel kleren met zwart hebben…

Ik zou persoonlijk voor donkerpaars ofzo gaan!

HOT! Heb het best vaak :wink: Maar lang niet altijd hoor, soms past het ook gewoon totaal niet bij wat ik aanheb. Vind het ook niet bij iedereen leuk

Vind het niet echt mooi, en gebruik het zelf dus ook niet