zwarte markt

heeeyy

Wie is er al eens naar de zwarte markt in Beverwijk geweest? zo ja ws het leuk enzoo??

xx

de zwarte markt is wel leuk hoor.
this allen wel zo dat al die mensen je wat proberen te verkopen en je naar hun eet ‘tentjes’ te halen.
ook als je blond ben zeggen ze ook altijd mooi blond meisje mooie en dan wat hun verkopen

waar zijn ze allemaal XD

volgens mii kan jee hele maffe dingen krijgen

Volgens mij alleen in beverwijk

ik woon er heel dichtbij en het is wel leuk maar hier is al een topic over dus zoekfunctie gebruiken

ik ga dr morgen weer heen, me pa wilt er altijd heen voor dvd schijven enzo! dus ga ik ook maar ff weer rondkijken :stuck_out_tongue:.
alleen het is idd wel vervelend dat ze je er zoveelnaar binnen willen slepen enzo.
maar voorderest is het wel leuk :grinning:.

wil je dan de link even geven want ik heb al gezocht maarjaa we zouden eerst morgen erheen maar mn vader wil opeens niet meer nu gaan we volgende week ofzoo!

ik wou even waarschuwen, ik ben er gister voor het eerst geweest en heb voor ¤30 100 ml J’adore van Dior gekocht. ik twijfelde al maar die vrouw van het kraampje had zo’n mooi verhaal over dat ze geen winkel- en personeelskosten hebben en dat het daarom zo goedkoop is.

thuisgekomen bleek het geurtje in het flesje nep >.<
dus GEEN geurtjes kopen daar!!

ik heb wel 3 paar (echte) allstars gekocht :grinning:
die zijn daar maar ¤30/¤35/¤40

ik woon in het dorp ernaast.
het is wel zo dat je er maar 1 keer heen moet gaan en niet te vaak want eht is ongeveer iedere keer hetzelfde.
De kleding vind ik over het algemeen nogal ordinair maar dat is mijn mening.
mar zeker een bezoekje waard.
al is het alleen voor het eten xD

Ik heb het niet zo met zwarte markten. Idd de dingen kunnen nep zijn, maar hey het is wel een zwarte markt he. Tis ook een kwestie van geluk.

ik ga ook wel es naar de zwarte martk, maar het is wel leuk
en van die mensen die je je naar een restaurantje proberen te lokken moet je je gewoon niks van aantrekken joh, zo irritant is dat nou ook weer niet, gewoon niet aankijken als ze tegen je praten
en qua kleding enzo tja de kwaliteit is niet echt goed, je kunt daar het best avan die kleine dingetjes halen, bijv sokken en ondergoed en hempjes enzo
en parfum is daar aaaaltijd nep, je moet ze echt nooit geloven, ik vroeg de 1e x wel aan een man is het echt? hij was wel zo lief om te zeggen dat het nep was en hij vertelde ook waarom enzo
maar de spijkerbroeken vind ik daar wel goed ze zitten best lekker en de kwaliteit was ook niet al te slecht

Je moet daar gewoon in je hoofd houden dat alles nep is hoor.

Hoe kun je nou een nepgeurtje kopen -.- Je ruikt toch eerst vooor je hem koopt of het wel de goede geur is.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Binnenkort ga ik verhuizen, van te voren even over de zwarte markt rondlopen. Wie weet vind ik nog iets leuks voor op mijn kamer. :slightly_smiling_face:

je hebt ook een soort bazaar in utrecht. dat is eigenlijk hetzelfde als de zwarte markt, elke zaterdag + zondag!

heb je dr nikes vans adidas enzo?

Oh ja ‘echt’. Net zo echt als in Turkije.
Soms is het een klein sterretje wat ergens verkeerd staat, of een streepie of copyright dingetje.

Google is je freund.

ik koop al mijn broeken op de zwarte markt in tessenderloo ^^
is ook gezellig enzo :slightly_smiling_face:

Ik ga der best vaak heen!!! Dus ik vind het er erg leuk