Zwarte Markt: WEL echte Uggs!

Ik ben zonet naar de Zwarte markt geweest in Beverwijk, en ja… ik heb hier echte Uggs gekocht!

Ik heb de Classic mini in het zwart €120.
Ik kocht ze in Hal 26 achteraan bij zo’n grote schoenenkraam, er waren ook heel veel paren Timberlands (Ook €120)

Dit was voor zover ik gezien had, de enige kraam met echte Uggs, de rest was van zo’n nep merk of zonder logo op de achterkant.

Hier wat foto’s (Excuse me voor de kwaliteit)

De zool:

Zijkant:

Achterkant:

Op de doos staat ook die sticker met de zonnetjes erop, deze reflecteert en is dus echt, dit is zelfs uitgelegd op de Ugg Australia site: http://www.uggaustralia.nl/kijk-uit-voor-ugg-producten-met-korting/counterfeit-education,nl_NL,pg.html

oke.

(:

Iedereen zegt altijd dat alle Uggs daar nep zijn, voor mensen die nog naar de Zwarte Markt gaan en Uggs willen is het misschien handig. :wink:

^ Nou, het zou me niet verbazen als deze ook niet echt zijn hoor. Ik vind ze er niet heel authentiek uit zien… wel goede namaak maar het wol ziet er synthetisch uit en de zool en verhoudingen zijn volgensmij ook niet helemaal juist.

Om je even uit de droom te helpen

En dit kon niet in het gewone Ugg topic? Het was zo belangrijk dat er een geheel nieuw topic voor moest komen?

TOP, MEID!!

Nooit dat deze echt zijn.

Hahaha, alsnog, ze zien er wel goed uit en zijn geen lelijke namaak, ik heb het bont aan de binnenkant vergeleken met mijn andere Uggs (Die komen van de echte Ugg site) en die is wel hetzelfde, maar de flitser op mijn mobiel maakt alles nogal lelijk…

Ik besta pas 1 dag, wist niet eens dat dat bestond -,-

Het kan er hetzelfde uitzien maar er kan wel degelijk verschil in zitten, maar goed… zoals gezegd kon dit ook in het algemene Ugg topic (:

Wat een grote voeten heb je dan zeg voor een pasgeboren baby

Ja klopt, maar ik besta pas 1 dag… wist niet dat dat bestond. :flushed:

Hilarieus, je hebt mijn dag gemaakt.

Het kan alsnog nep zijn ook al vergelijk je het met echte uggs :")

waarom zou je ze alsnog daar gaan kopen

Voor die prijs kan je het net zo goed in een winkel kopen waar je zeker van weet dat ze echt zijn :stuck_out_tongue:

uhm het logo zit niet recht?

Dit meisje wil gewoon laten zien waar je, indien je naar de Zwarte Markt gaat, moet zoeken voor een goed paar Uggs. Stelletje snel-geïrriteerde heethoofden hier op het forum. Trek het je niet aan meid, je Uggs zien er goed uit!