Zwarte Markt/ Beverwijkse Bazaar.

Ik ben van plan om binnen kort met een vriendin naar de Beverwijkse Bazaar te gaan -lang leve de treinkaartjes van de Kruidvat- maar verkopen ze daar ook make-up?

En heeft iemand ervaring met merken die te koop zijn op de Beverwijkse Bazaar? Want ik ben ook nog opzoek naar een paar beige/witte All Stars.

Ja ze verkopen er goedkope make-up.
En ze verkopen er volgens mij alle merken, maar de meeste zijn wel nep.

ik heb 1 slechte ervaring met de zwarte martk
ik had daar mascara gekocht voor 15 euro, 3 mascara’s zeg maar, geplastificeerd voor 15 euro
toen ik het had gekoocht deed ik het direct open zeg maar om te kijken naar het borsteltje enzo en wat bleek: er zat helemaal niks in, geen zwarte spul zeg maar ik was toen teruggegaan en kreeg mn 15 euro terug :pensive:
ik koop iig geen cosmetica meer van daar

tuurlijk kan je daar make up kopen! je kan daar zelfs HEEL VEEL make up kopen haha. en all stars ook. ik zag laatst trouwens ook dat ze uggs verkopen, ik ging nog ff snel kijken en ze waren gewoon echt :open_mouth: . en adidas pakken, echt alles is daar . vind ik persoonlijk wel beter:d

ik heb er 3 paar allstars gekocht daar, en heb ze vergeleken met uit een sportzaak en ze zijn PRECIES hetzelfde. ze gaan al een half jaar mee en zien er nog uit als nieuw haha. binnenkort ga ik weer =]
ze hebben ook super leuke tassen!

maar ik heb wel slechte ervaring met parfum
echt eigenwijs van mij om te geloven dat chanel parfun ¤30 was. maar de verpakking was hetzelfde, zelfs het flesje, en die schijnheilige verkoper was overtuigend, zelfs mijn moeder geloofde het ;o
maar de parfum erin bleek dus nep .

nouja ik koop er geen make up enzo. ik hou het bij tassen en allstars xD

ik was er vorige week heb voor 5 euro mascara gekocht en die doen het goed!
voor 20 euro heb je een leuke blouse van burberry (nep)
en ze verkopen wel echte nickelson!

hoe duur die zijn die allstars dan?

Ze verkopen daar voornamelijk gestolen make-up en parfum ja.

De laatste keer dat ik daar was zaten de alarmstikkers van het kruidvat er zelfs nog op.

:flushed:

Alles! is nep (ik woon er 10 min fietsen vandaan) en echt waar alles is nep. het doet het wel en je kan de schoenen wel dragen maar alles is nep… wil je voor echt dan zou je toch wat meer moeten betalen er voor

Niet alles is nep.
Een vriend van mijn vader staat daar met gewoon echte nikes.
Het grootste deel is nep maar dat zie je er dan ook echt wel vanaf.

Een aanrader trouwens, er staat zo’n man met Indonesisch eten. Hebben ze super lekker spekkoek en rotti kukus en kwelapis enzo, yumyyy.

Ik werk op de Beverwijkse Bazaar/Zwarte Markt, er is inderdaad heel veel make-up te koop.

Laat ik even een paar dingen duidelijk maken:

1. ze verkopen er GEEN gestolen spullen, dit kan haast niet, je wilt niet weten hoe vaak de douane/politie langs komt voor een controle.
    De reden waarom de beveiliging stickers erop zitten is omdat het vaak partijen make-up zijn, ze zijn opgekocht van bijvoorbeeld de Kruitvat. De spullen die daar vandaan komen die verkopen niet goed bij kruitvat of ze zijn over datum.
    Ze stonden dus al in de winkel en daarom zitten die stickers erop.

2. De make-up is NIET nep, het is zo goedkoop omdat ze partijen opkopen en omdat het over datum is of omdat het bij de “gewone” winkels niet verkoopt omdat het bijvoorbeeld de oude collectie is.

3. De geurtjes zijn inderdaad nep, de testers zijn echt maar de geurtjes die je koopt niet.

Verder weet ik niet hoe het zit met schoenen/kleding over het algemeen is alles nep (soms een erg goede replica) maar er zijn ook dingen die wel echt zijn, maar de prijzen verschillen dan meestal niet veel met de prijzen uit de “gewone winkels”.

Xx

ik heb daar mn mascara’s gekocht, superfijn!
enn mn luchtjes, fuck, ze vervliegen niet, dus fuck:)

Inderdaad lang niet alles is nep hoor, ik woon in Beverwijk en kom daar weleens. Heb daar voor de winter met mijn moeder nog een echt leren jasje gekocht voor een hele goedkope prijs (eerst dachten we dat het nep was, tot de verkoper ineens een aansteker tegen de mouw van de jas hield, terwijl ik die jas dus aanhad, schrok me kapot :stuck_out_tongue:). En de make-up is daar vaak goedkoper omdat het inderdaad oude collecties zijn enzo. Ze hebben er echt héél veel.
xxxx

Ik houuu van die plek!

Jullie denken het is allemaal nep enzo maar dr is wel echt heel veel echt, het heet niet voor niets zwarte markt :stuck_out_tongue:

Denk je niet dat make-up van een zwarte markt kopen heel onbetrouwbaar is? Alles is vast over datum en dus ongezond voor huid/ogen

Dat is niet zo!
er is neppe parfum maar ook echte en de meeste make-up is echt. Er worden vaak grote inkopen gedaan, en je staat in een kraampje dus hoef je geen onroerend goed te betalen en vaak weinig personeel dus dat gaat ook weer van de kosten af dus dan kunnen ze de producten goedkoper verkopen.
Ik vind de meeste kleding er trouwens heel lelijk :]

Uggs daar zijn trouwens wel echt maar echte is alleen van een vrouw die daar zit weet ff dr naam niet meer ze heeft ook een eigen webwinkel met uggs enzo.