Zwarte markt Beverwijk > vragen.

Ik heb wat vragen over de zwarte markt in Beverwijk, en ja hier zijn al topics over maar er staat niet echt alles in wat ik wil weten… En anders moet hier maar een slotje op.

Make-up (alles, ook reinigingsproducten enzo) > is het echt? hoeveel kost bijv. een mascara van Rimmel Londen? hebben mensen ervaringen met de kwaliteit?

Sneakers (nikes, allstars) > is het echt? hoeveel kost het? hebben mensen ervaring met de kwaliteit?

Adidas vesten > is het echt? hoeveel kost het? hebben mensen ervaring met de kwaliteit?

Kamer spullen > hoeveel kosten leuke accessoires voor je kamer (bijv; handige opbergmandjes, misschien leuke kussens? ik ben er nog nooit geweest dus ik weet niet echt wat er is) hoe is de kwaliteit?

Bedankt, ik ben er nog nooit geweest dus ik zou het graag willen weten.

XXX :couplekiss_man_woman:

Make-up is meestal wel echt, heb al veel bourjois en rimmel producten gekocht, ik heb een rimmel mascara gekocht voor 4 euro.

Sneakers, ook echt. Allstars allemaal rond de 40 euro en nike ook zo ongeveer (ligt eraan welke schoenen je wilt).

Adidas vesten, nooit tegengekomen (kan aan mij liggen).

Er is een speciale hal met allemaal huisspullen, goede kwaliteit, maar wel gewoon normale winkelprijzen.

Heel veel dingen zijn daar ook nep, als het te goedkoop is om waar te zijn.
Is het nep, ze verkopen er ook heel veel ‘bjornborg’ onderbroeken maar daar is ook het overgroote deel nep van.

Gewoon goed opletten met wat je koopt, en als je bijv alstars zoekt even op internet zoeken waaraan je ze kan herkennen dat ze echt zijn, en dan ook écht op die punten letten

Je hebt verschillende hallen, en de adidas vesten bij een hal waren gewoon dezelfde prijs als in een winkel, en de sneakers die vertrouwde ik niet echt ik heb geen id of het echt of nep is maar ik koop dat gewoon liever in een gewone winkel (:
en kamer spullen heb ik niet veel gezien, je hebt van die leuke winkels waar ze veen van dat chineze spul hebben da’s wel leuk opzich, en ook allemaal winkels met mooie lampen.
Make up is wel wat goedkoper dan normaal maar geen ervaring, je kan daar natuurlijk niet testen dus als je van plan bent om iets te kopen zou ik 't alvast testen bij 'n kruidvat bijv.

Ik weet wel dat ik een jaar geleden ging en dat er wel 'n kraampje was die allstars voor 20,- verkocht en die overduidelijk niet echt waren, dus je moet gewoon goed opletten als er bijv. adidas vesten voor 20,- euro worden verkocht tja dat is een beetje te mooi om waar te zijn als ze normaal 70 kosten (:

Makeup : Ze hebben bijna alles, ik koop daar een mascara voor 5,- die je hier in de etos moet kopen voor 12,- dus makeup is gewoon super goedkoop!

Sneakers hebben ze ook, kost ongeveer 80/90 euro… en dan verschillende merken (allstars / nike / adidas)

Adidasvesten kosten 45/50 euro daarzo, of ze echt zijn weet ik niet !

x

Trouwens,
voor schoenen moet je ook niet bij ‘kraampjes’ zijn, maar soort van ‘winkeltjes’ met allemaal houten wanden waar de schoenen tegenaan staan op plastic.

Tegenwoordig vind je er ook niet zoveel nep merken meer. Nep bjorn borg onderbroeken is vorig jaar een inval voor geweest door de politie en sindsdien kijken verkopers uit met die dingen. Hetzelfde geldt voor schoenen. Politie controleert tegenwoordig alles.

Oke bedankt allemaal! :grinning:

verkopen ze er ook scooters?

Als je wil zien of All Stars echt zien moet je hier even kijken.
http://hiphopstyler.com/t…spot-fake-converse-shoes/