Zwarte legging/broek

Hey,

de laatste tijd zie je steeds meer meiden met zo’n zwarte broek/legging, ik vraag me nu af of ik er ook een moet kopen.
eerst vond ik ze heel erg sletterig (sorry) maar ik ging laatst met mn vriendin naar de H&M, en daar hebben ze ze ook.
ze zei voor de grap, kom we passen ze.
toen ik m aanhad zat ie vet lekker :smiling_face_with_three_hearts:
en eigenlijk vond ik m best leuk.
hij was niet duur, en ik had nog een leuke broek nodig voor tijdens het uitgaan.
maar je kan hem dan alleen aandoen, want naar school ga ik hem dus never nooit aan doen.
mijn moeder vind t vreselijk, me vader dus al helemaal…
dus ik zit heel erg te twijfelen of ik hem nu moet kopen want hij zat wel echt verschrikkelijk lekker…
je weet vast wel wat ik bedoel, zo’n leuke en dan zet ik er zelf ritsjes op…
ik vind m gewoon superleuk, dus t is niet zo dat k het doe omdat iedereen het doet…
help please…

Kisses, -A

Zo’n broek :’) ik heb geen idee wat je precies bedoelt maar als jij t graag wil. Waarom niet.

Als t maar geen legging is want dat is in mijn beleving verboden te dragen als broek.

Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar wat is er in godsnaam sletterig aan een zwarte broek?! En inderdaad, als het een legging is moet je het vooral lekker dragen, maar ik vind het echt niet staan als broek.

^ volgensmij bedoelt ze wel zo’n legging

ik vind het zelf ook nietecht staan als broek, maar als jij het leuke vind en lekker vind zitten moet je het vooral kopen toch :slightly_smiling_face:

Inderdaad niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, heb je een foto?

Anyway, als het een legging is vind ik het leuk met een langer shirtje, dat kan ook prima overdag op school. Als broek vind ik het minder leuk.