zwarte laktas

Hee
Ik had m’n vraag gesteld bij het ‘tassen topic’ maar daar kreeg ik geen antwoord dus dan doe ik het even zo als dat niet erg is?
Ik ben al heel lang opzoek naar een zwarte laktas voor school maar elke keer als ik een leuke zie is hij niet groot genoeg om m’n boeken in te doen. Hebben of weten jullie misschien waar ik zo’n tas kan bestellen?

ehm invito?

hier zijn echt al zoveel topics over! zowiezo het ikzoek topic. IEDEREEN zoekt namelijk zo’n tas. wat heb je aan een tas waar je boeken niet passen? of een stomme waar ze wel in passen? dus, iedereen zoekt dit. dring gewoon aan in het tassen topic of gebruik de zoekfunctie. of, google. meet je boeken op en kijk bij de beschrijving van de tassen. óf je zoekt een stel leuke betaalbare tassen, gaat naar de winkel met je boeken. of je post ze, nadat je ze gevonden hebt in het tassen topic met de vraag of je boeken erin passen. moeilijk man!

stoer?

wtf @mopje12… hoezo overreacting.
ik ben niet die IEDEREEN want ik wil em niet in elk geval:D *blij met haar eastpak* maar het is normaal dat ze ff zelf een topicje opent als ze geen antwoord krijgt.

maar topicstartster, kun je een foto plaatsen van wat je ongeveer zoekt?

haha

maargoed, bij invito hebben ze leuke, en soms ook wel bij de dolcis. Misschien moet je eens op de site zoeken.

^wtfff XD