Zwarte laarzen maat 42 zonder hak of een heel klein hakje.

Hoi, ik wil heel graag nog voor de kerst aan laarzen komen voor onder mijn jurkje. Want die ik nu heb kunnen eigenlijk zo de vuilnisbak in.

Wie weet er nog waar ik voor een redelijk prijsje max 50 euro leuke zwarte laarzen kan kopen met een laag hakje waar ze ook maat 42 verkopen want dat is vaak het probleem…
De volgende winkels heb ik al gehad

Zwart
Invito
Van haren
Schoenenreus
scapino
leeman

ik heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven.

Groetjess,

Primark, me zus heeft daar laatst hele mooie laarzen gekocht, en die heeft zelfs maat 43 :slightly_smiling_face: ik heb zelf geen moeite om schoenen te kopen (maat 39/40)

Ik zou als ik jou was geloof ik toch iets meer uitgeven voor laarzen van echt leer. Die zijn een paar tientjes duurder, maar ze gaan ook wel veel langer mee. Dan hoef je niet over een jaar weer op zoek.
Maar dat omdat ik dat even bedacht :stuck_out_tongue: Daar heb je denk ik ook meteen wel meer keus in, bij de iets duurdere schoenenwinkels (weet niet waar je woont, maar bv. bij omoda) hebben ze meestal wel maat 42, tenminste, dat ik heb gezien in de sale.

Ja en daar heb je ook vaak leren laarsen in de sale. Het is overal nu wel sale met veel leren laarsen ook. Als je nog geen laarsjes hebt zou je sowieso even naar de stad moeten nu omdat als je ze besteld natuurlijk niet meer voor kerst binnen hebt