Zwarte jeans leuk combineren?

Hee,

Ik heb 2 zwarte spijkerbroeken die ik bijna nooit aandoe omdat ik niet echt weet wat ik erop moet dragen. Bij zwart staat alles zou je denken, maar ik vind het gewoon niet mooi allemaal. :slightly_smiling_face:

Ik heb het idee dat het raar staat wanneer ik op een zwarte jeans opeens een hele lichte kleur shirt ofzo ga dragen… of Bijv. een lichtblauw vest :face_vomiting:
Een donkerpaars iets ofzo kan ik me er wel bij voorstellen, maar verder heb ik echt geen idee…
Bijv. een wit blousje staat opeens zo zwart-wit, als ik verder geen andere kleuren aanheb…

Ze zien er ongeveer zo uit:

http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/5/optimized/459435_fpx.tif?wid=250&fmt=jpeg&qlt=100

(alleen heb ik wat dikkere bovenbenen & bredere heupendan die dame hierboven, heb maat 38/40.
mijn benen zijn wel lang)

Niet echt skinny, met rechte pijpen. Daarom vind ik het ook een beetje raar om er pumps onder te gaan dragen, omdat de pijpen best wijd zijn (in mijn idee, omdat ik skinny’s gewend ben). Ik draag er weleens zwarte allstars onder maar het wordt allemaal zo zwart!

Iemand nog ideeën?

Zelf wil ik een spijkerblousje gaan kopen, dan zou ik er misschien een wit shirt met open spijkerblousje & tailleriem op kunnen dragen.
Ideeën? :thinking:

Nou volgens mij is deze broek juist heel makkelijk te combineren. Jouw idee van dat blousje lijkt me al wel leuk. En je kunt er bijvoorbeeld een iets langer tuniekje over dragen met veel kleurtjes ofzo. Dat maakt het dan weer wat vrolijker. :slightly_smiling_face:

heb ongeveer het zelfde probleem (:
niets staat er gewoon echt mooi bij.

Ik vind alles bij een zwarte broek gelijk zo netjes…
Ik weet het niet, upje dus.

Ik heb er nu een paarse trui overheen, is leuk hoor!! =)
En je kan ook gewoon een leuk shirt erop doen… maakt niet zoveel uit denk ik!

Idd! De broek op de foto ziet er best ‘combineerbaar’ uit, maar als ik het aanheb vind ik alles vreselijk.

Bedankt voor de ideeën tot nu toe :wink:

ik weet dat ook nooit XD

Je kan er misschien zo’n lang (of kort) vest met knoopjes bij aan doen. En dan in het donkergrijs met miss een gekleurd (of gewoon wit) t-shirtje eronder. En zoals hierboven als gezegd misschien een tuniekje met veel kleurtjes.
Ik heb nu ook een zwarte broek aan. Ik heb een wit t-shirt aan en daarover heen een blauw vestje met knoopjes. En dan nog een gekleurde sjaal erbij.

rood-wit ruitjes houthakkerblouse ? en dan met mooie hakken ofcourse.

je moet trouwens juist mooie plateau’s eronder doen (wel zwart) juist omdat het rechte pijp heeft zegmaar.

iets grijs erboven, of iets zwart-wit of zwart-blauw gestreept. of een houthakkersblouse idd zoals colourmyworld zegt.
je kan ook een langer shirtje erin stoppen en het eroverheen laten ‘blousen’.

bedankt voor de tips!
hier kan ik zeker wat mee. :grin:

aaa, hier had ik dus echt iets aan,
ik weet ook niet heo ik mijn zwarte broek moet combineren.
weet iemand ook,
waarom je op zwart altijd
alle haren van mensen en dieren zo goed ziet?
das echt verrot.

@ hierboven. Ja, dat is echt kut he.
Het voelt dan altijd net of ik al mijn haar verlies ofzo, omdat je het zo erg ziet… ;p

Maar ik doe op mijn zwarte broek (wel skinny overigens) altijd een gebloemd tuniekje in allerlei kleurtjes met een zwarte blazer. Ik kan vanmiddag wel even een foto maken als je wilt…

Foto zou leuk zijn!

Ik heb pas ook nog een foto gemaakt, ik zal 'm binnenkort wel even posten.

Verder heb ik nog niet echt veel foto’s met wat ik erbij aan kan doen, want voordat ik nieuwe dingen koop wil ik graag eerst een kleurenanalyse laten doen. (:

en de schoenen zijn nog een probleem!
ik heb nl. geen zwarte hakken die er bij staan…
dus doe ik de broek tot nu toe in grijze laarsjes, dat staat nog wel aardig.
iemand nog schoenentips? :grin:

Zo’n shirtje van de H&M met pofmouwtjes staat denk ik wel leuk! (:

een gebroken wit shirtje kan ook … das niet gelijk zo witwit op het zwarte snapje ??

't zal je verbazen hoe 'n mooie lichtblauwe kleur goed bij zwart past;)

heey,
ik heb ook een zwarte broek ik heb dit erop:
een blauw tshirtje met hele kleine witte stipjes,
en een licht spijkerjasje erop…
met grijze enkellaarsjes…

Misschien een idee?

iets druks erbij! met bloemetjes ofzo!