Zwarte Highwaist broek combineren..?

Haayy,

Ik heb een zwarte highwaist broek in mn kast liggen, maar ik doe m eigenlijk bijna nooit aan. Want ik weet niet met wat ik het moet combineren…
Ik heb het dus wel eens aan met een wit blousje erop maarr dan wordt het al weer gauw te chique.
Dit is m:
http://pieces.nl/pieces/bottoms/FUNKYHIGHWAISTLEGGING/17038264,nl_NL,pd.html?dwvar_17038264_colorPattern=17038264_BLACK&forceScope=

Iemand leuke ideeën? 'x

Cropped top/trui

Ja, dat is misschien wel leuk. Ik heb wel zo’n trui jaa! Thankyouu

Met een witte blouse en prachtige high heels!

Ik vind het juist wel leuk chique! Ik zou denk ik een losvallende blouse erin stoppen, of een losvallend topje van een chique stof, en dan eventueel nog een blazer eroverheen. Alle schoenen zijn mogelijk dan!(:

Juist leuk met een witte blouse!

Ehm, oké. Ik heb ook een highwaisted broek in het zwart (maar die van mij is van de American Apparel, hihi.) en ik doe er vaak blousejes in, en dan doe ik er bijvoorbeeld een leren jasje over heen. Je kunt er ook leuk een cropped top of sweater over doen… (Ohhh deze trui van de weekday is fantastisch).

http://www.weekday.com/sites/default/files/styles/518xxxx/public/products/images/look7omg.jpg

Ik doe er ook vaak gewoon een normaal t-shirt in en dan doe ik er bijvoorbeeld een open blouse over heen of een jasje. Tja. De opties zijn eindeloos, lijkt me? XD

Waarmee niet? Grote oversized trui, blazer, blouse erbij in of erover, tja.

Okayy! Thankyouu!

Iedereen bij mij op school draagt die broeken haha

Met een blouse erbij in vind ik heel mooi, maar je kan hem ook leuk combineren met een blazertje. Het is maar net waar jij je goed bij voelt!

Ik heb zo eentje in het blauw. Gister aan gehad met een zwart hemdje en een blazer. Maar dat wordt te saai met zwart, hm…

Okee! Dankjewell! Volgens mij vinden jullie het dus wel gewoon mooi met een witte blouse…
Thankyouu! Dan zal ik de broek toch maar iets vaker aan gaan doen! :wink:

Ik heb hem ook! Draag hem altijd met een losvallende blouse er bij in inderdaad. Of een topje, met een vestje/blazer eroverheen. Erg fijne broek, valt bijna alles mee te combineren. :slightly_smiling_face: