Zwarte haarverf op blond haar

Weet iemand of dit meteen pakt? Ik ben zo bang dat als ik zwarte haarverf(niet over mijn hele haar ben ik van plan, een paar plukjes) aanbreng, het grijs wordt. Iemand hier ervaring mee?

Ik heb dat ooit wel gedaan, is gewoon goedgegaan. Als je maar een paar plukjes doet, heb je wellicht ook wat verf over? Kun je het eventueel nog een keer overheen verven als het toch grijs wordt. Denk wel om de uitgroei want dat zie je door het grote kleurverschil heel gauw. Maargoed, als het ‘maar’ een paar plukjes zijn… is het al minder storend dan wnneer je je hele haar van kleur vervangt :stuck_out_tongue:

Grijs word het zeker niet.

Heel erg bedankt dames!

haha bij blond haar pakt het juist goed! Denk er wel goed over na, want als je die plukjes zat bent, dan is het lastig om de kleur eruit te krijgen… want ik heb dat toen ook gedaan en heb toen me haren moet knippen omdat ik alles al had geprobeerd…

Heb een paar jaar geleden mijn blonde haar zwart geverft (waar ik nog steeds super veel spijt van heb) en de kleur was zelfs nog donkerder dan op de verpakking, dus ik denk dat het wel goed gaat.