Zwarte doorzichtige blouse?

Hoe combineer je deze blouse, met name wat voor topje doe je eronder? Het klinkt misschien heel simpel. Maar ik draag nooit zwart, maar heb hem toch gekocht. Nu twijfel ik hoe ik hem er toch echt girly uit kan laten zien met een felle gekleurde broek. Of juist een beetje een romantische uitstraling? Iemand iedeen?

http://i47.tinypic.com/xkor5w.png

Ik heb zelf ook precies zo’n blouse van Forever 21, en ik draag hem meestal gewoon met een zwart hemdje eronder en dan doe ik hem aan de voorkant in mijn broek en dan laat ik hem zegmaar meestal een beetje poffen… x

Me too!

Ik heb ook zoiets, ik draag er een streepjes hempje onder met een blazer

als je niet te girly wilt misschien jasje erover heen?

ik doe een zwarte bandeau eronder. maar anders gewoon een zwart strak hempje.

verder draag ik hem met een bloemenrokje, of een lichtroze rokje, beige broek, lichtblauwe spijkershorts, beige broek, legergroene broek, mosgroene broek, gestreept rokje, kan echt zoveel bij, i mean het is zwart :stuck_out_tongue_winking_eye:

eigenlijk kan je alles er wel onder dragen,
van standaard zwart tot knal roze ofzo.
ook zou je er een riempje omheen doen, of in een broek of rokje.
je kan m open of dicht dragen.
ja, eigenlijk kan je er alles wel mee, gewoon paar leuke dingetjes uit proberen en kijken hoe je het leuk vindt !
succes xoxox.

Ik zou het juist dragen op een gekleurde broek, zoals rood of roze. zelf heb ik zo’n blousje in het wit, dan draag ik hem meestal op rode broek. het staat ook leuk met een ketting erover heen, zoals een uil, of radio ( die heb ik meestal om dan) wel een lange ketting!

Misschien met een zwart of wit hempje eronder, een pastelkleurige broek (mint, peach) en dan je blouse en hempje in je broek? Eventueel kun je dan nog een riempje om je broek doen in een leuk kleurtje. En als schoenen zou ik er dan hoge zwarte pumps bij doen (:

^^ Die in het wit lijkt me wel erg leuk op een rood/roze broek, maar in het zwart niet, vind ik.

Bij deze zou ik doen wat wonderfulparis zegt.

Als je een paar knoopjes losmaakt, kan je er een soort van ‘knoop’ inmaken. Met een wit of zwart hemdje staat -vind ik zelf- erg leuk :grin:. X

http://img525.imageshack.us/img525/1566/8aug3.png

wat misschien ook mooi is om op een skinny te doen met zwarte schoenen en dan een felgekleurd hemdje eronder?