Zwarte Cross

Wie gaan er deze zomer naar de zwarte cross?
Is het je 1e x dat je er komt of ben je er vaker geweest?
Wat vind je ervan?
Vele vriendinnen vinden het namelijk een lomp boeren feest, maar mij lijkt dat juist niet, mij lijkt het juist leuk! Dus geef je mening aub.

Het is een lomp boeren zuip feest, maar wel gezellig!

IK BEN GEWEEST ! (:

Ik las zwarte crocs. :'D

Ik wou er heen! Maar ging niet door & niet zo’n zin!
Misschien volgend jaar.
Wel met veel cross gangers in de trein gezeten vanochtend.

ik ben er eigenlijk nog nooit geweest

wat is het voor soort feest en waar enzo
beetje uitleg zou handg zijn

mijn pap moest daar zaterdag optreden :grin:

Haha ! Ik ook xD

Mijn vriend was gister geweest, die had zich wel vermaakt denk ik (zuipen, zuipen), lijkt mij wel grappig XD, mijn vriend woont in Neede (bij Enschede/winterswijk ect), dus voor hem is dat feest bekent, maar ik woon in Noord holland en had er echt nog nooit van gehoord :grinning_face_with_smiling_eyes:

:bored:

ik wou. maar hoop dat ik volgend jaar ga :grinning:

Ja dat dacht ik ook in een flits XD

Ik ga volgend jaar!! zou dit jaar, maar ging helaas niet door

nog nooit ;o wow ik hoor er eigenlijk best wel vaak wat over

ik las ook zwarte crocs…
ik dacht al… 'wie gaat er naar de zwarte crocs?" ?? xD
Maar hier heb je niks aan, ik weet namelijk niet wat dat is (A)

Nee nog nooit (ja vorig jaar wel wat erover, maar toen had ik al met m’n vriend), maar had al foto’s gezien, en vond het er wel gezellig uitzien (:

nu is het ook telkens op tv gelderland =] dus daar kijk ik nu soms ook wel is naar als ik zin heb xd maar het ziet er idd best gezellig uit =]

en zoals sommige zeggen jaa het is daar echt een lompe boerenclub misschien maar dat krieg je daar in de achterhoek =p

Ik heb geen tv gelderland XD, maar ik kijk weleens op hyves voor de foto’s, ik hou wel van dat soort feesten, voel me zo bejaard dat ik het niet eerder kende XD

hahah nou ik ken het eigenlijk ook alleen maar doordat ik aan motorcross doe want daar hoor je ook heel vaak van die mensen erover praten