zwarte blazer

hej ik wou eerst een blazer in jeans kopen maar ze hadden er geen meer dus heb ik maar een zwarte genomen telkens als ik hem aandoe steek ik hem direct weer in mijn kast omdat ik lijk op een opdiener ofzo

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/ML555_0355_024R_58088.jpg

het is niet dezelfde wel hij lijkt er heel erg op met wat moet ik dit combineren

Ik zou een wit tuniekje nemen, dat bij de mouwen een beetje poffig is en bij de polsen weer strak (door zo’n elastiek bandje weet je wel?) . Dan eronder een donkere skinny en leuke pumps. Als je er dan vrolijke accesoires bijdraagt KAN het eigenlijk niet oberig worden =)

Ik doe er meestal een wit shirtje eronder… Maar je kunt ook een leuk gekleurd shirt eronder doen omdat het zwart is (:

heb je een voorbeeld van zulk tuniekje xx

Ik heb een zwart getailleerd jasje, waar ik een donkerblauw (een beetje lang) t-shirtje met witte poppetjes/tekeningetjes, een zwarte skinny, mn witte (soort van) lage allstars met zwart/gele smiley vetertjes. en een grote tas als je die nodig hebt :grinning:. een beetje een mix van netjes/streetstyle

Gewoon zoals op dat plaatje…

Je kan er een eenvoudig wit T-shirtje onder doen met een beetje een baggy jeans en sneakers voor een stoerdere look.
Anders kan het (zoals op het plaatje) gewoon op een grijs/wit shirtje doen op een zwarte/donkerblauwe/witte skinny met ballerina’s of pumps.

jeans shortje
en iets eronder met lange mouwen, iets licht
is heel mooi voor in de zomer
met veel sieraden enzo
maar best geen hakken eronder = )

Hier heeft de TS nu niets meer aan :’)

Dat is toch geen blazer, maar een gilet?

Eh dat heet een gilet? Geen blazer.

ik zou inderdaad een bloes achtig ding eronder doen
maar geen al te lichte kleur, want dan lijk je inderdaad op iemand die eten serveerd fzo:P
ken dat gevoel

Ik had gisteren een grijs jurkje aan op een zwarte legging met mn grijze uggs!
en over dat jurkje had ik de gilet los!
misschien vind je zoiets ook leuk ?