Zwart-wit foto's met ook kleur?!

Weten jullie hoe je dat doet een zwart wit foto en dan bijvoorbeeld je trui paars.
Alsjeblieft ik zal het heeel erg leuk vinden!
xxx.

Ik kon het via photoshop, maar dat is al lang geleden en stond op onze vorige computer. Maar je kan het ook via Picnik.

gewoon alles selecteren behalve die trui en dat zwart wit maken. voila.

da’s stom.

photoshop? als je 'm plaatst kan ik het wel voor je doen (:
verveel me toch de #*(^%&@@*&%

hoe doe je dat op picknic.com dan want daar ben ik best vaak alleen ik weet het nog steeds niet…

zoals dit bedoel je?

foto weg ivm privacy :stuck_out_tongue:

picnik, en dan zwart wit aanklikken… dan krijg je zon brush, en een vakje in beeld
dan kan je iets aanvinken waardoor alles zwart word, en dan kan je de dingen die je gekleurd wil hebben daarmee inkleuren
ofzoiets… hoop dat je er wat aan hebt :wink:

picknic.com geen idee, maar in photoshop moet je de afbeelding openen, hem dan kopieren en als nieuwe layer plakken. Het geen dat je gekleurd wilt hebben ga je met je “gum” doen en tadaa.

wow beetje grote foto en beetje voor schut haha

Die foto is wel heel erg mislukt x’)

De bewerking bedoel ik

hoezo? :stuck_out_tongue:

Het is niet zo mooi gedaan. Nja, hoe moet ik het uitleggen…
Een stuk van haar wimpers - oogleden (?) zijn ook gekleurd …

Daarom hoef je je foto nog niet weg te halen … -.-

Haha ik vind het altijd zo’n onzin als mensen hun foto’s weghalen, als ze toch al gequote zijn. Dat heeft dus echt geen zin dan :’)

nou het lukt echt niet.
misschien ben ik gewoon zo stom.
ken natuurlijk ook.

ik heb m weggehaald omdat ik liever niet met mn hoofd groot op girlscene sta :stuck_out_tongue: was misschien slimmer geweest als ik een stukje had uitgeknipt …

en ja, die bewerking is niet perfect… maar tja, picnik :stuck_out_tongue:

haha je moet het gewoon net even weten :stuck_out_tongue:
ik denk dat je even moet googlen voor wat tutorials ofzo :slightly_smiling_face:

succes!

je moet het gewoon even googlen:
photoshop tutorial colour splash

heb je uberhaupt photoshop? Anders weet ik niet hoe je het kan doen x)
Via photoshop is heel simpel: eigenlijk gewoon de foto duplicleren en dan maak maak je een van de twee zwart wit, plakt deze over de gekleurde versie en je gumt uit wat je gekleurd wilt hebben, voilaa daar verschijnt de gekleurde foto (:

Bij mij lukt het bij picnik in ieder geval beter dan dat >.<
@ TS; Post je foto dan gewoon hier, dan doen wij het voor je.