Zwart strapless jurkje (foto)

Hallo meiden,

Ik heb een heel leuk sexy zwart strapless jurkje gekocht 2de hands.

Ben er erg blij mee MAAR.
Het is glimmend wat niet erg is, maar voel me er een worstje in.
Nu ben ik aan het denken om er een riempje op te doen. Zodat het een beetje breekt.
Mijn figuur is een omgedraaide 3hoek. Heb brede schouders (weet dat ik dan niet strapless moet gaan maar goed) en smalle (geen) heupen heb en ook smalle benen.

Maar goed wat voor riempje.
Het is gewoon een simpel zwart jurkje.
Zie foto:

http://i47.tinypic.com/j6lojb.jpg

Wat ik “zie” is dat ik love handels en een buikje heb(wat niet meteen erg is), maar daarna naar binnen val waar je “normaal” juist heupen hebt zitten als het waren. En daar wil ik dus eigenlijk wat aan doen vooral dat ik daar naar binnen val als het waren.

Heb dit trouwens altijd wel bij aansluitende jurkjes :stuck_out_tongue:

Iemand tips?

Gr.

Bruin, kobalt blauw, rood, idk? Alles kan met zwart :stuck_out_tongue:

Misschien schept een foto wat verduidelijking?

Wou idd al een foto toevoegen maar heb helaas nu niet de tijd zal hem asap toevoegen waarschijnlijk wat later op de avond.

Als je je een worstje voelt, maak dan vooral niet de fout door een riempje te dragen!

Ik wil geen strakke riem die juist nog meer snijd als het waren. Maar een losservallende als het ware die miss wat breekt ofzo. Maar weet niet precies of dat zal werken.

Een riempje net boven je heupen, legt ook al meer de illusie dat je wat meer ‘heup’ hebt en het breekt het geheel zegmaar een beetje.

Iemand nog meer tips?

een vestje, jasje erop!

Heel eerlijk gezegd denk ik dat het jurkje gewoon iets te klein voor je is…
Is echt absoluut niet gemeen bedoeld hoor.

Ik ook…

Voor alle die dit hebben gezegd:

Ja miss ook ja, was er zelf ook aan het denken. Ben er niet boos over ofzo :stuck_out_tongue:.
Dan is het gewoon jammer en helaas :stuck_out_tongue:
Bedankt voor jullie eerlijkheid.

volgens mij issie indd te klein. Ik zou er gewoon een colbertje over dragen. Lijkt me een goede oplossing :slightly_smiling_face:

Je zegt trouwens dat je dit altijd wel hebt bij nauwe jurkjes. Probeer daarom eens andere modellen jurkjes in de winkel. Je moet niet het kledingstuk naar jouw figuur aanpassen (tot een bepaalde hoogte kan dat natuurlijk wel), maar kleding kopen die het beste bij jouw figuur past! Er zijn zeker ook andere jurkjes die je veel beter zullen staan. :slightly_smiling_face: Ik dacht aan bijvoorbeeld zo`n peplum dress.

Ik heb zelf een superstrak jurkje (black milk) en ik voel me er ook een worstje in! Ben verder absoluut niet “mollig” of iets dergelijks, maar in die jurk lijkt het wel zo. Oplossing: corrigerend ondergoed, doei buikje! :slightly_smiling_face:

Oke bedankt zal er eens naar kijken miss wel handig ja. Heb je een goede tip voor dat soort ondergoed?
Vind mezelf namelijk verder ook niet de dik ofzo. Is gewoon mijn figuur zo is

Peplum dress??? Nog nooit van gehoord bedankt voor de tip zal eens googleén

Corrigerend ondergoed kan denk ik wel helpen ja! :slightly_smiling_face:

Geen idee waar het vandaan komt, heb het van mijn moeder want ze draagt het nooit xD Maar Hunkemoller schijnt wel goede modellen te hebben! Ik heb ook gehoord dat ze bij de Action te krijgen zijn, maar daar zou ik niet teveel van verwachten. :stuck_out_tongue: