Zwart Palletten jurkje op foto

Lady’s!
Ik heb even een vraagje.
Binnenkort heb ik een fotoshoot, waarbij ik 3 setjes kleding mee mag nemen.
Over 2 setjes ben ik al uit. Voor mijn 3e setje bedacht ik me ineens dat ik een leuk zwart jurkje heb met allemaal (zwarte) kleine palletten erop. het glimt een beetje in het licht. Nu vraag ik me af of dit leuk is voor een fotoshoot. Hopelijk kunnen jullie me helpen met jullie mening en tips!
Liefs!

Ik heb het jurkje even opgezocht, hij ziet er zo uit:

Hij is erg leuk, maar met kledingkeuze moet je ook rekening houden of het binnen of buiten is en als het binnen is wat voor scherm op de achtergrond is.

Ik vind hem heel leuk, maar pailleten gaan nooit goed op de foto toch? Bij mij wordt het dan heel lelijk tenminste

/

En daarbij…
Hoe kunnen wij weten of dat leuk is?
Als ik het zou aantrekken zou het niet leuk zijn, een model zou het heel goed staan, misschien even een foto van jezelf in het jurkje?

Ik vind het jurkje heel leuk, maar ik weet inderdaad niet of pailletten zo handig zijn voor op de foto, dan flitst het licht daar zo raar op. Je zou anders even kunnen bellen of mailen of dat kan, dan weet je in elk geval zeker dat de foto’s mooi worden (:

Heel leuk jurkje, maar zoals de bovenstaande reacties zeggen, misschien niet handig.

• Ik zou hem voor de zekerheid wel meenemen!

Bedankt voor de tips! Ik ga hier zeker wat mee doen :wink: