Zwart op een bruiloft?

Voor een bruiloft heb ik in een opwelling onderstaand jurkje gekocht (hij stond zo mooi…)

http://nl.bestseller.com/…5068405_BLACK&forceScope=

Nu vraag ik me een aantal dingen af:

1. zwart op een bruiloft, kan dit eigenlijk wel? Is het niet een beetje begrafenis-achtig?
  2. zo ja, hoe ga ik dit ooit combineren. Bruiloft vindt in september plaats, dus het weer kan vanalles doen. Ik wil er wel iets overheen maar absoluut geeen bolero (vind dat zó lelijk) dus dan wordt het of een korte blazer of een sjaal achtig iets. Iemand tips, ideeen?

ja het kan wel niks mis mee.

Zwart kan gewoon hoor, zolang je het niet met alleen maar zwarte items combineert. :slightly_smiling_face:

Ik vind het opzich wel kunnen als je het bijvoorbeeld met gekleurde schoenen combineerd, zoals roze hakken en dan roze tasje. En je kan altijd een blazer mee nemen.

Ja, ik vind blote schouder juist niet geschikt op een begrafenis.
Dit is een leuk jurkje :grinning:

Ik zou dan een korte blazer doen.

ja hoor kan wel, beter dan wit :stuck_out_tongue: korte blazer of simpele cardigan in een leuk kleurtje erbij zou ik zeggen. echt alles kan: rood, felblauw, mintgroen, zacht- of hardroze, etc.

Dankjewel voor jullie snelle reacties :slightly_smiling_face:
Okee, ik vind het zelf ook wel kunnen maar twijfelde nog een beetje :wink:
Alleen het probleem is dat een blazer er voor zorgt dat het jurkje heel raar gaat plooien van achter, je krijgt dan echt een ganzenkontje. Dus een korte blazer zou een optie zijn, alleen geen idee waar te bestellen. Standaardshops zie ik sws geen leuke, iemand nog tips? Ik ga een op asos kijken denk ik:)

Ik had ook een zwart jurkje aan naar de bruiloft van mijn broer… kan gewoon hoor. Leuk jurkje trouwens!

Ik vind het wel leuk!
Maar ik zou dan wel zorgen dat je er bijv. gekleurde pumps of gekleurde accessoires bij doet. Maak het niet te zwart (:

Een pak is toch ook zwart? XD Dus ja, maak je niet druk. Dit kan gewoon. Je kan eventueel kleurige accessoires erbij nemen.

leuk jurkje! ik zou er een gekleurde blazer ofzo op doen

Ik vind wit (of een andere lichte kleur) toepasselijker, maargoed, het kan wel hoor. zolang je het maar niet combineerd met zwarte sieraden.

Als de bruid wit draagt is het juist gebruikelijk dat je dan geen wit draagt. Kun je beter zwart dragen.

Combineer het met pastel kleuren!

Wit is juist not-done op een bruiloft… alleen de bruid komt over het algemeen in het wit.

Je draagt juist geen wit op een bruiloft, dat is de kleur van de bruid

Ik heb aankomende maand een bruiloft en ik heb een (gebroken) wit jurkje gekocht.
De bruiloft is op curacao en het thema is tropisch.
Ik doe hem gewoon lekker aan.
Ik doe er wat gekleurde accessoires bij en klaar

Ik heb aankomende maand een bruiloft en ik heb een (gebroken) wit jurkje gekocht.
De bruiloft is op curacao en het thema is tropisch.
Ik doe hem gewoon lekker aan.
Ik doe er wat gekleurde accessoires bij en klaar

Mijn zusje droeg gewoon zwart op mijn bruiloft:

DIT vind ik een hele slimme opmerking, haha. Daar zit wel wat in. (: In ieder geval, zoals iedereen al zegt, zwart kan gewoon.