zwart met wit rokje, welke combo ?

heeyhoii

ik heb een zwart met wit rokje gekocht, de strepen zijn redelijk dik en ze zijn horizontaal, ongeveer 8cm en dat 5/6 keer.

het rokje is dus niet echt lang, en omdat er zwart en wit inzit, heb ik geen idee wat erbij moet.
tips please ?!

xx

gewoon een wit of een zwart shirtje er in.
als je een beetje lef hebt, en van gewaagde stylische outfits houd, kun je ook een van de nieuwe trends volgens, en er een shirtje met een bloemenprintje op dragen, naar de trend bloemen&strepen combineren.
veel plezier!
liefs.

met zo`n rokje zou ik gaan voor zwarte enkellaarsjes, een wit shirt en zwart vestje en dan gekleurde sieraden erop.

http://cdn4.lbstatic.nu/files/looks/medium/619421_2.jpg?1274705695

of zoiets

Ik zou er een zwart shirtje op doen of een wit bloesje, zo’n see through bloesje misschien?

Het rokje kan met veel dingen. Een zwart of wit shirt, spijkerblouse, oversized trui in een kleur. Verder kun je het nog combineren met leuke sieraden.

Ik zou het juist met een een hele felle kleur shirt/ trui, whatever aan de boven kant doen en dan de rest zwart houden. staat super leuk!

ja of een knalkleurig oversized vest! (maar ik hou van kleur, haha)

Ik zou gaan voor een helder blauwe bloesje, of misschien bordeaux rood bloesje, zo iets.

Precies dit!