Zwart jurkje

Ik heb morgenavond een etentje bij de Chinees. Nu dacht ik er aan om een zwarte trui/jurkje die ik heb aan te trekken. Omdat ie echt net over m’n kont valt moet ik er een rokje onder. Maar ik heb dus alleen een donkerbruin basic rokje, maar die is niet zo heel donkerbruin en alleen donkerbruine laarzen die qua lengte tussen enkel en knielaarzen in zitten. Is het raar als ik die zwarte trui trui/jurkje aan trek met daaronder dat rokje en daaronder een zwarte panty (panty schijnt wel door, is niet heel dik) en daaronder die laarzen? Want ik heb dan zwart op bruin op zwart op bruin.

Verder heb ik nog een donkerbruine legging (zo’n dunne gladde van de Action, maar ik vind het zelf meer een dikke panty), maar ik heb eigenlijk meer zin in zwart. En ik heb geen tijd morgen naar de stad of Action gaan voor een zwart rokje.

Ik vind persoonlijk zwart met bruin niet zon goede combinatie. Ligt er misschien ook wel aan wat voor soort bruin.

Kun je misschien een foto maken?
Maar mij lijkt het wel kunnen.

Nee, heb helaas geen zwart hempje of basic zwart jurkje!

Ik ga voor een andere outifit want heb het nog eens gepast en vind het zelf ook niet mooi bij elkaar staan dat zwarte jurkje met het bruine rokje. Thanks voor alle tips & adviezen!