Zwart jurkje met kant randje

Hoe dit zwarte jurkje te combineren??
http://img21.imageshack.us/img21/281/p6270243.jpg

Ik heb er zelf een rode of blauwe legging onder. Maar wat moet ik er nu bij aan? Zonder vind ik te koud. Het enige wat ik kan bedenken is een zwart colbertje… alleen vind ik dit zo saai… Ik heb al veel geprobeerd maar ik weet het niet.

Weten jullie iets leuks??

Ik vind 'm voor de winter niet zo geschikt. Misschien een los, gebreid vest? Voor het contract.

Heb je al iets met een (dikke) panty geprobeerd en een gekleurd vestje/colbertje?

waar heb je die vandaan?:face_with_raised_eyebrow:

Ik heb hem via internet gekocht, maar hij is van de H&M :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook een dikke grijze panty bij aangehad maar boven lukt me niet. Ik heb bruin, zwart, grijs, beige al geprobeerd. Had thuis geen fel gekleurde blazer alles vestjes. Maar die stonden niet zo leuk vond ikzelf.

Als hij niet zo lang hangt kun je hem misschien ook op een spijkerbroek doen? Met een zwarte blazer en een circle scarf en leuke laarzen?

lichte panty en wedges, voor een feestje ofzo

Zwarte panty/zwarte hakken/kort zwart vest, eventueel met wat glitter/bling bling en je hebt een leuke kerstoutfit. :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie reacties :wink: Alleen vind ik het dan zo zwart worden en hou meer van kleurtjes :wink:

Een colbertje of vestje in de kleur van je legging?