Zwart jurkje combineren

Hoi!

Ik heb voor oud en niew een zwart jurkje. Hij is zwart, strak, kort en met een zilveren rits van boven naar beneden. Ik weet niet goed wat ik hier bij moet aantrekken omdat het koud is. En omdat ik het ook niet te zwart wil.

Zwarte panty / huidskleurige?
Zwarte blazer / zwart vestje?
Zwarte laarzen / hakken? ( die ik dan nog moet halen )
Zilveren sieraden / gouden sieraden? ( goud staat mij veel beter )

Graag advies! x

Ik verplaats dit topic even naar Mix & Match :slightly_smiling_face:

heb je geen foto ?
ik zou een zwarte panty aandoen maar zo 1 waar je nog een beetje door kan kijken , zo is het niet te zwart :slightly_smiling_face:
een zwarte blazer.
zwarte hakken
en goud als je er beter mee staat

Nee sorry. Dankje, voor het advies!

Je kan ook opteren voor een gekleurde panty, dat vind ik persoonlijk erg leuk bij volledig zwarte jurkjes! De rest kan je dan zwart houden maar heb je toch een eyecatcher.

Het is zwart. Alles past bij zwart. Ik zou ivm met de zilveren rits wel voor zilveren sieraden gaan. Blazer of vestje kan beide. Als je niet te zwart wilt gaan koop dan een panty met niet zo veel denier(50 ofzo?). Ik zou voor hakken gaan.

Zwarte panty idd, maar niet te veel dernier. Vind 50 persoonlijk nog te veel eigenlijk dan, maar goed, dat moet je zelf maar even kijken. Zwarte blazer/vestje maakt niet zo veel uit. Als je het feestelijk wil houden, kan je denk ik beter een zwarte blazer doen. Ik vind zwarte hakken beter dan zwarte laarsjes! En inderdaad, als je gouden sieraden gaat dragen bij een zilveren rits, vind ik dat echt lelijk :’) Zilveren sieraden dus!