zwart haar verven ?

hmmm,
misschien moet je even een foto posten
makkelijker misschien!

Volgens mij kan dat toch gewoon of niet? Maar misschien ligt het er wel aan of je het zelf doet of bij de kapper laat doen.

Het blijft dan zwart, je moet het eerst ontkleuren.

Nee hoor het kan wel gewoon. Op de zijkanten van de doosjes in de drogist staan altijd voor- en na plaatjes en voor welke kleuren het geschikt is. Syoss is goed, net als L’Oreal vind ik. Brillance vind ik niks en Garnier ook niet, maar dat is persoonlijk.

Ik zou het bij de kapper laten doen! :slightly_smiling_face:

Waarom moet ze een foto posten? Wij kunnen toch niet op die foto zien als het oranje zal uitslaan of niet?

OT: kapster! (:

Als je het eerst zwart hebt geverfd, zal het niet pakken.

volgens mij, en ik weet niet of het klopt, moet je het dan eerst blonderen. En daarna kan je het bruin verven.

Dan veranderd je kleur niet :wink: Je kan kan je haar niet lichter verven. Daarvoor moet je eerst ontkleuren!

ik heb mn haar wel lichter geverft. Maar ik had bruin haar.

je zult idd echt maar heel weinig verschil zien…
dan kun je beter een donkerblonde pakken, dan wordt het bruin

hoeveel lichter want bij sommige blonde verfjes zit er ontkleurder bij :stuck_out_tongue:

kapper.

DAAAAAAAMN ORANJE ?
NOU NEE =) ga naar de kapper als je het zelf doet pakt die de verf toch niet.

Jawel! Een hoop haarverven bevatten een soort van ontkleurder waardoor ze je haar een tint of 2 lichter kunnen maken én mooi kleuren. Zo ben ik zelf met de Syoss verf mahonie van zwart naar fel mahonie gegaan, niks oranje :grinning:

Als je je haar nooit geverfd hebt, en gewoon natuurlijk zwart haar hebt gaat het sowieso goed, trust me.

Is je haar zwart geverfd dan wil het nogal lastig zijn, maar het is niet onmogelijk. Verander zelf ook regelmatig van kleur xD

Bij de kapper dat wel hoor! Maar ze hebben niks ontkleurd, maarja ik had ook highlights dus misschien gaat dat anders. Dat was met natuurverf, misschien iets voor jou?