Zwart haar ontkleuren?

Hee !

ik heb een jaar geleden een paar plukjes zwart geverfd,
en nu begin ik het een beetje zat te worden…
Als ik het laat uitgroeien dan word dat echt heel lelijk…
Dus ik wou gaan ontkleuren, kunnen jullie er wat informatie over geven?
ik had gehoord dat je het het beste bij de kapper kunt doen…
maar daarna krijg je een soort van oranje gloed over je haar? o.o

btw, ik ben van nature donker blond :grinning:

x

Gewoon naar de kapper gaan en je daar laten informeren.

^dit hier boven&me nicht heeft t ook gedaan en heb er niet horen klagen

Ik heb mn hele haar zwart geverfd en wilde er toen vanaf, na 4 keer ontkleuren was ik knalrood, ik weet niet of je dat graag wilt, maar anders moet je toch maar ff langs de kapper gaan. :stuck_out_tongue:

dubbel

en bij mij had de kapper dat gedaan -.-’ Ik was echt kwaad. Ik dacht hallo jij bent kapper je hoort te weten dat het niet kan en toch doe je het O_o Toen had ik een dikke bos stro op mn kop in de kleuren grijs,blond,oranje en bruin :’)

Waarom 4x ontkleuren? o.o
Dat van mij was ook zwart, na 1x ontkleuren was het blond/oranje en daarna heb ik er bruin overheen gegooit en dat pakte gewoon goed…

^ Als je het wit/blond wil hebben ?

Ik verf ze al heel lang zwart, zelfs bleken voor kleuren als donkerbuin of bordeaux rood gaat moeizaam. Ik ben van nature witblond. Dus als je terig wilt naar je natuurlijke haarkleur, gaat dat heel lastig worden.
En mijn ervaring met kappers is, is dat ze er vaak niet aan durven te beginnen. Omdat ze jou met een mooi kapsel de deur uit willen zien gaan, wat niet gaat lukken als je in één keer van zwart naar donkerblond wilt.

een vriendin van mij heeft er 6 uur voor bij de kapper moeten zitten en ik vond het echt heel lelijk!..misschien kan je spoeling gebruiken tot het helemaal is uitgegroeid?

ik heb speciaal spul daarvoor gekocht in Engeland.
ik heb nog een doosje staan als je intresse hebt.
je haar zal niet meteen blond worden maar wel een stuk lichter

http://www.chemist.net/sysimages/origimages/Colour-B4-Regular_sp10116.jpg

Ik heb m’n hele haar zwart gehad (ik ben van mezelf blond) en dat heb ik bij de kapper laten ontkleuren, ik durfde dat zelf echt niet aan. :’) (terwijl ik m’n haar wel toen het blond was naar wit zelf heb ontkleurd).

Na 1 keer was mijn haar heel donkerbruin met zwarte plukken er nog doorheen, dus het pakte niet zo heel goed. Na 4 keer was ik echt knalrood. Nu heb ik er een donkerblonde spoeling overheen gegooid zodat het rood wat minder is. Wanneer m’n haar weer hersteld is ontkleur ik het nog 2 keer en gooi er asblond overheen met een paarse toner, dan moet het rood er wel uit zijn.

kan niet.

maar als je bij de kapper gaat kost het toch heel veel? ik heb het in ieder geval een keer geblondeerd bij de kapper en toen koste het mij 89 euro

Enige idee of het ook in Nederland te koop is? Ik zou het graag willen gebruiken. ;o

Ik heb net een paar dagen geleden mijn haren gedip dyed en dat heb ik ook zelf gedaan met ontkleurings/bleek middel of hoe je het ook wilt noemen en het is bullshit dat je het beste naar de kapper kunt gaan als je nie wilt dat je haren verpest gaan worden eznwo blablaa…maar ikwnie wat jou echte haarkleuur is mijne was donkerbruin en ik heb het donkerblond aan de onderkant geleidelijk naar boven gedaan en na het ontkleuren moet je dan gewoon verfen naar de kleurr die jij wiltt…

Deze ontkleurt heeeeeel goed!

http://www.vergelijk.nl/productimage/?size=183x160&url=687474703a2f2f7777772e692d64726f676973742e6e6c2f696d616765732f4c2f4c697665436f6c6f7258584c30314f6e746b6c6575726465722e6a7067&md5=24cdf73edc29da544ee943dc0be2a05f

Ik heb mijn zwarte haar een paar jaar geleden laten ontkleuren bij de kapper, zou je dat aanraden en niet zelf gaan prutsen. Bij Brainwash was dat helemaal niet duur.

Nee je krijgt geen oranje gloed het is gewoon een kut werk! ik heb al altijd men haar zwart gekleurd (ben van nature grijs blond) echt een ramp heb 4,5 uur bij de kapper gezeten en ik was wel tevreden maar er hangde wel een serieus prijskaartje aan (100¤!) maar ja ik heb ook heel veel haar en dat was ook een beetje het probleem. als je het doet denk er goed over na want het is een lang proces zwart haar kan je niet (mooi) ontkleuren in 1 sessien onmogelijk!