Zwart haar kleuren in een lichter kleur

Hoihoi,

Ik heb zwart gekleurd haar, m’n voorkant en m’n onderste haren vanachter zijn donkerbruin/roodachtig/met stukjes blond, nouja toen ze pas gekleurd waren was het paars maar dat was na enkele keren wassen er al uit en nu is het gewoon zo afgekleurd in allerlei tinten.
Nu zou ik graag m’n haar terug lichter hebben, honingblond ongeveer.
Wat kan ik er best voor gebruiken? Iemand die ervaring heeft met dit soort dingen?

Alvast bedankt! =D

Je kan je haar in dit geval het beste ontkleuren ipv blonderen.
Wanneer je dit weer zou gaan blonderen heb je kans dat het oranje word.

Heeyheey!

Ik ben zelf kapster in opleiding en ik raad je echt aan om hiervoor naar de kapper te gaan :slightly_smiling_face:
Vooral omdat je verschillende tinten in je haar hebt (vooral rood).
Er moet namelijk zowieso met blondeer gewerkt worden. Echt geen aanrader voor thuis.
Als je het vaker geverfd heb ook in andere kleuren is het helemaal gevaarlijk om zelf te doen. Het probleem is dat al je kleurpigmenten van kleuringen blijven zitten tot het haar afgeknipt word :stuck_out_tongue:

Als je hier zelf mee aan de slag gaat krijg je waarschijnlijk allerlei soorten kleuren in je haar.

succes! :slightly_smiling_face:

@Femke21 : ontkleuren word gedaan met blondeer :slightly_smiling_face:

xx

Ik had er ook al aangedacht om naar de kapper te gaan, maar dat is echt enorm duur daarom wou ik het liever zelf proberen :slightly_smiling_face:

@Rianne1300 , i know… ben zelf ook kapster in opleiding :wink:
Maar de blondeer die ervoor gebruikt word is ff anders dan de blondeer die je haalt bij de kruidvat bijvoorbeeld…

Vandaar dat ik het zo zeg, is wat makkelijker te begrijpen voor minder vaktechnisch bekende mensen :wink:

ik wou me zwarte haar een beetje donkerbruinig laten doen, maar het is echt heeeeeuul erg duur heb ik gehoord.

Dat is dus ook de redenen waarom ik het liever zelf zou doen, want bij de kapper is het echt duur!

@ Femke21 : haha ja snap ik :wink: lol

------------------

Ik snap dat je de kapper duur vind :stuck_out_tongue: maar als je het zelf gaat doen ben je geld kwijt aan verf en alles en waarschijnlijk kan je daarna alsnog naar de kapper omdat je haar allerlei verschillende kleuren heeft aangenomen… Dan ben je nog duurder uit :stuck_out_tongue: