zwart haar bleken?

Heeeei,
misschien is hier al een stuk over geplaatst maar dat weet ik niet :blush:
maar ik wil graag mn haar licht bruin verven maar dan moet ik het bleken.
en als je je haar bleekt en gaat zwemmen word het dan niet groen?
of is dat alleen bij blond haar ofzo?
ik hoop dat iemand iets er van weet : D
xBao

Ik denk niet dat het groen wordt hoor.
Volgens mij is dat alleen als je het helemaal wit bleekt xD

Heb je je haar al eens geverfd ? want dat kan een probleem zijn.

Ik heb ook heel donker haar, en toen ging ik het roze verven, dus moest het eerst licht worden. Toen hebben we het gewoon twee keer geblondeerd, dat ging ook prima.
En m’n haar bleken heb ik nog nooit gedaan :wink:

ik denk dat je beter even naar de kapper kan gaan voor advies.

Ik heb een tijdje zwart [geverfd] haar gehad. Heb het daarna niet laten beken, maar laten blonderen… Ik weet niet precies, maar dat was volgens de kapper minder schadeijk. Dus eerst blond geverfd [wat dus niet blond werd door het zwart, maar het werd wel veel lichter] en daarna heeft de kapster het daaroverheen bruin geverfd.

Je hebt wel gebleekt want er zit gewoon bleek spul door je blondeer spul :stuck_out_tongue: Alleen is het dan niet puur dus wel wat minder slecht.

Heb je zwart haar van jezelf of geverfd?
Als je het geverfd hebt is er een kans dat je oranje of groen haar krijgt (Ook zonder zwemmen.) als je de verkeerde kleur erin doet.

Ik zou dus gewoon naar de kapper gaan.

Jup als je het al eens donker hebt geverft en je bleekt het dan wordt het rood xD

Ervaring, en mijn kapper heeft mijn haar dood gebleekt omdat ze dacht dat dat wel kon. Niet dus. Toen deed ik het zelf en lukte het wel -.-’ Hoe vaag.

Ik vertrouw nooit geen kappers meer haha

Haha ik vertrouw kappers ook niet.
IK ga het morgen ook bleken, maar heb geen speciaal bleekspul ofzo, maar gewoon blonde haarverf met waterstofperoxide :wink:

Oh. XD
Oké, ik heb het dus wel gebleekt :stuck_out_tongue:

iemand uit mn oude klas had blond haar, toen wou ze t zwart verven en toen werd t groen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

als je van nature zwart haar hebt wordt het geloof ik eerst oranje/geel als je het bleekt. dus dan moet je het een paar keer herhalen om echt lichtblond te worden.
heb er zelf geen ervaring mee btw

mijn moeder heeft van nature zwart haar en verft het altijd bruin, maar volgens mij heeft ze het niet gebleekt. o.o kan dat?

Ik wil dat ook gaan doen! Dus up.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen goed idee, mijn zus had zwart haar en wou het blond. Het is zo dood als het maar zijn kan en het ziet er niet uit. Je kan er niks meer mee!

hmm mijn haar is van nature gewoon zwart, maar hoevaak moet ik het dan bleken? O:
en ik ga liever niet naar de kapper XD

ik denk dat je het beste eerst je haar blond kan verven en dan met de bruine haarverf eroverheen :slightly_smiling_face:

Dat kan niet. x]

dus dan zou ik het ook gewoon eerst kunnen blonderen en dan word mn haar kleur lichter of blond? o__o