zwart-groene mascara

hee,
kennen jullie van die zwarte mascara met een groen glitterdopje? de mascara heeft een beetje een gebogen vorm…
ik weet niet van welk merk die is, maar iemand die ik ken met superlange wimpers heeft hem! (:
ik wil hem liefst vandaag nog kopen.
Help ?
x

misschien moet je diegene eventjes smsen ofzo welk merk dat is?
ik zou het niet weten, sorry.

kan je niet gewoon in de kruidvat/etos kijken of je hem ziet staan? want ik kan me echt geen mascara met groene glitterdop bedenken :stuck_out_tongue:

ik weet wel dat maxfactor vaak van die mascara’s heeft die zo gebogen, beetje bolle ovale vorm hebben… misschien is het van maxfactor?

weet iemand misschien een mascara die het langer maakt en volume geeft en de wimpers niet laat klonteren ?
ik ben echt op zoek naar een goede mascara!

clinic, is best prijzig maar zeker prettige mascaras

Clinique dan denk ik? ^

Ik gebruik zelf de Colossal van Maybelline, de waterproof versie en die vind ik perfect! Heb al andere gehad maar kom steeds weer terug bij deze.

Clinique ook volgens mij ja… Maar anders kijk je even online? Op bv Nelly

Ik weet dat GOSH een zwarte mascara met groen dopje heeft, maar weet niet of het die is die je bedoelt.

max factor false lash effect :slightly_smiling_face: die is heel fijn, en die roze van maxfactor ook maar wel prijzig. mijn vriendin heeft zo’n oranje van 5 euro, van NYC en die is ook super mooi trouwens!

ik heb er een gekocht; bourjois glamour ultra care
maar heb hem per ongeluk in grijs gekocht! en ik wilde heb in zwart…
en de drogist wilde niet ruilen terwijl er nog plastic om heen zat en ik meteen terug ben gegaan! daar ging mijn cadeaubon ):
hij werkt wel superfijn (:
maar dan koop ik hem nog wel een x in zwart
eerst wilde ik ook van clinique, maar die kost echt 20 euro ofzo…
en ik zat nog te twijfelen over max factor false lash effect, want die is nu maar 10 euro bij da… leek me idd ook wel fijn!
ik kan voor die met het groene dopje misschien beter even aan haar vragen, die van gosh zou goed kunnen…