zwart geverfd haar blonderen?

Heey,
Ik heb zo’n 2 maanden geleden een deel van mn haar zwart geverfd(was niet helemaal de bedoeling, hadden plukjes moeten worden) en het begint nu lelijk te worden, doffe kleur, begint uit te groeien enzo.
Heb geprobeerd het bruin te verven maar dat hielp niet.
Waarschijnlijk is de enige oplossing blonderen, maar dat is toch heel slecht voor je haar?
Weet iemand nog andere manieren om het eruit te krijgen die wat minder dodelijk zijn voor mn haar? (:

Kan je zwartgeverft haar gewoon blonderen?

Misschien stomme vraag, maar dat wil ik ff weten

Je moet het bleken geloof ik en zover ik weet zijn er geen andere middeltjes. Of je moet het uit laten groeien.

Je moet het eerst ontkleuren/bleken ja.

als je nu blond er over heen gaat doen heb je grote kans dat het een kleur word waar je vast niet mee wil rondlopen.

Oke, en hoe moet ontkleuren/bleken? Gewoon met bleekmiddel? :stuck_out_tongue:

Dat zou ik bij de kapper laten doen. Het duurt wel echt lang voordat het goed is geloof ik. Als je het hebt laten bleken zou ik wel je haar goed verzorgen.

Ik had een coupe soleil gedaan! Was echt een succes bij mij. :wink:

Ja, je moet eerst bleken dacht ik. En niet vergeten dat het echt slecht is voor je haar!

Ga gewoon naar die kapper, die weten zeker wat ze moeten doen om je haar terug goed te maken :slightly_smiling_face:

Zou het zeker bij de kapper laten doen!

Want als je het hebt laten bleken ben je er nog niet …
Eerst moet het ontkleurt worden , 9 van de 10 x word het dan oranje , of een andere rare kleur.
Dan na het ontkleuren zetten ze er de kleur over die je wil.

Ben wel wat meer geld kwijt , maar dan heb je ook wat.
+ hun passen de sterkte van het bleekmiddel aan , aan jou haar .
Ze kijken hoeveel je haar kan hebben zonder af te breken enzo

Heb er namelijk ervaring mee XD had mn haren bruin geverft (had ervoor blond) maar dat viel zwart uit…

En zwart word niet na n tijdje bruin , ondanks dat ik het met bruine verf gedaan had.

Succes!

ja dan wordt heel leuk oranje (ervaring mee) zelfs bij de kapper lukte het niet -.-’ die had heel mijn haar gewoon dood gebleekt :S En toen had ik het weer maar zwart geverfd anders was het net stro ;( Kon er gewoon stukjes aftrekken.

Als je niet naar de kapper wilt kan je bij de Etos enzo ook bleekspul halen. Dat is gewoon de allerlichtste kleur blond met het nummer 0 op het pakje. Staat er ook op dat het ontkleuring is. En daarna kan je er dan de kleur overheen doen die je wilt. Wel goed je haar verzorgen daarna, want het is rete slecht voor je haar.

Oranje!!! leuk voor WK

Begin eerst met classic clean van head& shoulders aan te schaffen.
Deze shampoo trekt roodtinten uit het haar en aangezien zwart uit roodtinten is opgebouwt trekt het ook een groot deel van je zwarte kleur eruit.
Dit moet je wel een maandje volhouden.

Daarna kan je de ergste stukken met een beetje blondspray inspuiten en dan kan je over een maandje weer bruin erover kleuren.

Ik zal inderdaad eerst Head&Shoulders gebruiken, schijnt heel agressief te zijn op kleuringen, dus de kleur te laten vervagen.
Ook zal ik zelf oppassen met blonderen, vooral als je haar zo donker is.

Zwart haar blond verven moet je niet zelf doen!
Dat word niet mooi.

Gewoon naar de kapper gaan.
Je kan dan 2 dingen doen(bij mij stage in ieder geval weet niet hoe het bij andere kapsalons is)
Of heel veel highlights laten zetten en dat na 5 á 6 weken herhalen en daarna nog een keer(weer na 5 á 6 weken)
Door highlights oogt je haar lichter.
Dit is de beste manier voor je haar kwaliteit.
Of in 1x je haar laten ontkleuren.

Heb mijn haar ook zwart geverfd nadat de verf poging ervoor knalrood was uitgevallen… nu een week mn haar met head&shoulders aan het wassen en het is nu deels donkerrood/bruin en deels zwart.
Ga donderdag naar de kapper want dit ziet er ook niet uit, iniedergeval mn lesje geleerd niet meer zelf te klote!

dat (:
je kan trouwens ook gewoon even een kapsalon binnenstappen om het te vragen ^.^

Dat heb ik ook laten doen bij de kapper, ze hadden er eerst een blonde spoeling in gedaan en daarna geverfd. Heb 8 uur bij de kapper gezeten en me haar is helemaal verrot dus dat nooit meer.