Zwart bloed tijdens ongesteldheid

Hoi lieve meiden,
Ik ben al ongeveer een jaar aan de pil en probeer mijn ongesteldheid zo regelmatig mogelijk te houden. Nu heb ik 4 dagen langer de pil doorgeslikt en ben hier maandag mee gestopt voor een stopweek (maandagavond dus). Donderdagochtend ben ik ongesteld geworden (bruin bloed), maar vanochtend was het ineens pikzwart bloed. Ik schrok me rot eerlijk gezegd. Ik heb op google proberen te zoeken, maar daar vond ik alleen maar dingen over mensen in de overgang, vandaar dat ik het hier vraag.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Liefs

Dat hoort, tenminste dat ik heb ook weleens (:

Als je er bv. met een wc papiertje overheen gaat zie je ook dat het eigenlijk gewoon rood is.

Ja, dat laatste dat heb ik wel maar het was gewoon echt zwart en heb dat nog nooit gehad. Weet je wat dat is? Gewoon heel oud bloed of iets dergelijks?

Ik weet niet of het ‘‘mega’’ oud bloed is eigenlijk, heb me er niet echt in verdiept haha. Maar het is wel gewoon normaal.

Okeeee, dankjewel!

Als je verder geen klachten heb is dat inderdaad ‘normaal’ (oud bloed). Heb je wel andere symptomen zoals heftige buikpijn, krampen, koorts etc. kan het een infectie zijn.

wtf zwart!? haha zo lang slik ik dus nooit door.

Mmm ik denk oud bloed, meestal wordt het na 1 dag wel rood?

Hmm ik ook niet… wel heel donkerbruin :’) Maar ik denk ook dat het mega oud bloed is :slightly_smiling_face: zoals hierboven word gezegd ^^

Ik heb weleens bloed dat heel donker lijkt, ook haast zwart. Ik slik de pil niet en volgens mij is het wel normaal.

Ik heb dat ook wel eens en de pil langer doorslikken kan helemaal geen kwaad, je hoeft eigenlijk niet eens een stopweek te hebben…

Mijn slijm lijkt altijd zwart als ik ongesteld ben. Hiervoor ben ik al eens naar de huisarts geweest, en die zei dat alles prima was en dat het eigenlijk heel normaal was. Als je twijfelt, kun je het altijd nog even aan je huisarts vragen.

Don’t worry meis, dat is gewoon normaal! Niet iedereen heeft dezelfde kleur bloed tijdens ongesteldheid, de een heeft het lichter dan de ander (qua kleur). :wink:

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7896687