Zware veterpumps.

Ik heb heeeele geweldige veterpumps gevonden, nu zit er alleen geen van Haren bij mij in de buurt dus ik vraag me af of iemand weet hoe ze vallen, want dat is bij mij nogal een probleem. Ik heb een ruime 41 bijna 42 maar deze schoenen gaan maar tot 41.
Dit zijn ze:

http://i55.tinypic.com/bhwps4.png

http://i52.tinypic.com/otzu41.png

Wat vinden jullie er trouwens van? :slightly_smiling_face:

Wauw, mooi! Hoeveel kosten ze?

Ik heb geen idee hoe ze vallen.
Ik vind ze wel mooi, alleen vind ik persoonlijk de hak wat te hoog, maar dat is mijn mening :stuck_out_tongue:

Hihi, ik heb net een foto gepost met die schoenen. Bij mij vallen ze gewoon normaal :slightly_smiling_face:

wauw ik vind ze echt mooi! maar ik weet helaas niet hoe ze vallen…

Ze kosten nu maar 19.95. Dus ik denk dat ik ze gewoon bestel, toch geen verzendkosten!

Haha, de hak is inderdaad hoog maar daar heb ik niet zo’n moeite mee. Ik draag vaak hakken en ik ben 1.80 dus die paar centimeter maakt dan ook niet meer uit! :slightly_smiling_face:

Okee, ik ga ze gewoon bestellen. Bij deze besloten, ik kan het beter wel proberen dan deze beauties te laten schieten! (:

Okee, je kan ze toch altijd terugsturen neem ik aan? :slightly_smiling_face:

Jep, en ook dat is gratis. Dus als ze niet passen heeft het ook geen geld gekost.
Maar ik hoop natuurlijk dat ze wel passen, gewoon een cadeautje voor mezelf om de examenstress te verlichten. :slightly_smiling_face:

@ Dropveter

De hak is inderdaad hoog, maar ze lopen wel echt heel lekker voor 10cm.

Haha succes met je examens! Ik heb helaas ook examens, ik streste totaal niet, totdat ik gister eco had :frowning_face: wat een drama was dat.

Haha, jij ook succes met je examens en zorg ervoor dat je slaagt he! :slightly_smiling_face:

Oh, dat is wel fijn om te horen! :slightly_smiling_face:

Dankje, nou ik heb iets van een 1,8-3,8 voor eco…

Je hebt altijd nog je herkansing in het tweede tijdvak… Niet echt leuk natuurlijk maar als je het dan net wel haalt?

Haha hoop het :stuck_out_tongue:, maargoed we gaan een beetje off topic :stuck_out_tongue: In ieder geval veel succes met je examens en ik hoop dat je schoenen passen :grinning:

Haha, nou de schoenen zijn besteld en jij ook veel succes met je examens! :slightly_smiling_face:

ik heb ze! ik heb er een maat 38 in en dat is mijn normale schoenmaat en daar zitten ze perfect voor. wel een beetje smal, maar ik heb tamelijk brede voeten. mar van lengte zijn ze behoorlijk true to size.

Ik heb ze ook (:
Ik heb ze een maat groter genomen, omdat ze er toen niet meer in mijn eigen maat waren en ze toch goed zaten.