Vorige week woensdag is er een klein ongelukje gebeurt tussen mij en mijn vriend. Die volgende dag ongeveer twaalf en een half uur later heb ik de morning-afterpil geslikt.
Ik heb geen last van bijwerkingen gehad.
Nu acht dagen na dat ongelukje ben ik ongesteld geworden, dit wel 7 dagen voor gepland. En dit ging vanmiddag gecombineert met hevige buikkrampen, eenmaal overgeven, zweten en het bijna flauwvallen. Gelukkig ben ik er nu weer bovenop.
Dit is wel eens vaker gebeurt als ik ongesteld was en ik ben één keer of misschien twee of drie keer eerder een week te vroeg geworden.
Volgens een vriendinnetje kun je als je zwanger bent ook ongesteld worden maar ik zit te twijfelen.
Ik zelf geloof niet echt dat ik zwanger ben omdat ik geen verdere symptomen heb en ik heb diabetes waardoor het sowieso ook volgens mij moeilijker is om zwanger te raken heb ik ergens gelezen.
Maar mijn vriend heeft liever dat ik mezelf laat testen en die vriendin ook, ik kan mezelf daar in vinden en heb ook echt geen behoefte aan een kind nu. Maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik niet zwanger ben en zo’n test dan toch weer allemaal geld en stress opleverd, vooral omdat ik die troep ook niet vertrouw.
Iemand tipsz?
En sowieso zo’n test kan ik niet uitvoeren als ik ongesteld ben of wel?