Zwangerschapstest

Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar als je zwangerschapstest een heeel klein beetje positief lijkt te zijn, ben je dan zwanger?

En als je net zwanger bent, voel je je dan niet zo lekker?

Dit gaat btw niet over mij.

-

Het meisje waar ik het over heb laat binnekort bloed prikken omdat ze misschien pfeifer heeft. Maar laatst vertelde ze me dat ze eigenlijk al zeker weet dat ze geen pfeifer heeft, ookal had ze zich nog niet laten onderzoeken. Zo iets kan je alleen van jezelf zeker weten als je dus weet dat je wat anders hebt (zwanger?). Ons gesprek werd toen onderbroken en ze kon me niet vertellen waarom ze wist dat ze geen pfeifer had. Ze wilde er dus niet met iedereen over praten, zelfs niet met een van haar beste vriendinnen.

Dat is dus informatie die ik ook over haar heb.

Toen ik zwanger was, had ik degelijk wel last van morgenmisselijkheid (zo noem ik het maar even xD), dan was irritant! alles wat ik at kwam eruit… maargoed, dat verschilt per meisje/vrouw. Een klein beetje positief?..

Het positieve streepje was een beetje zichtbaar =P
Ik heb geen ervaring met zwangerschapstesten, en ik heb het ook maar van haar vriendinnen gehoord.

Misschien moet ze een week wachten en dan nog ene doen, er zitten meestal toch meerdere testjes in een doosje.

ik zou of een doktersafspraak maken of nog een zwangersschaptest halen, want sommige zwangerschapstesten geven eerst negatief aan, en als je later nog eentje doet is het positief, dus gewoon nog een x proberen.

Ze kan dan misschien over een week zo’n test van Clearblue kopen, die is wel wat duurder maar dan staat er bijvoorbeeld ‘‘Zwanger 3-4 weken’’ of ‘‘Niet zwanger’’.
Dat is dan wat duidelijker.

Positief = Positief, ookal is het maar een klein beetje. Tenminste dat stond in de gebruiksaanwijzing van die ik heb gebruikt.
En je hebt weleens dat zwangerschaptesten fout zijn ja, maar het kan alleen fout negatief zijn, nooit fout positief.
Dus dan is ze zwanger…