Zwangerschapstest // dokter

ik heb geen geld voor een test te kopen en hij ook niet. Zal mijn dokter me een test kunnen geven?

-facepalm-

Blijkbaar had je ook geen geld voor condooms?

Net alsof het honderden euro’s is

zo grappig dit hé. als iemand met een klein acc iets vraagt dat je dan niet eens antwoord krijgt op je vraag maar alleen laat zien dat je fout zat :")

9 euro
wow

Action verkoopt ook zwangerschapstesten. :smirk:

Ik zou je ook dom vinden als je 50.000 berichten had.

Oh. Al was het iemand met 1000000 berichten. Net alsof het zo duur is.

3 euro bij de action ofzo.

Al had ze een miljard berichten, het is gewoon dom.

Om de één of andere reden kan ik mensen die (een gedeelte van) hun openingsbericht weghalen bijna nooit serieus nemen…

Maar enfin, wat al is gezegd: zo duur is het niet en anders leen je die tien euro even van iemand. Liever een schuld van tien euro dan een ongewenst kind, lijkt me.

Als de arts je een test laat doen, wordt dat gewoon beschreven op de rekening naar de zorgverzekeraar, die waarschijnlijk naar je huis wordt gestuurd en gedeclareerd moet worden. Of hij gaat direct naar de zorverzekeraar en je ouders kunnen het terug zien op hun informatie/eigen risico.

Dus lijkt me beter dat jullie ergens geld vandaan halen om een test te kopen, en verder NOOIT meer seks hebben voordat jullie condooms kunnen betalen. ik hoop dat je hiervan leert.

doe heitje voor karweitje en je hebt die paar euro zo gefixt

Dat heb ik ook altijd :stuck_out_tongue:

En Anders kruidvat zijn ze 5 euro of iets in die richting.
En begin niet aan seks als je nog niet eens voor een voorbehoedsmiddel kan zorgen. Tenzij je zwanger wilt worden dan vooral het niet veilig doen!

Je dokter gaat je die sowieso niet geven, moet je altijd zelf betalen. Leen anders even geld van iemand.

Een testje is goedkoper dan een gram lemon haze dus als je dat nou even links laat liggen…

Bij de Action zijn ze inderdaad nog niet eens 3 euro en bij de Kruidvat heb je sowieso 2 voor €5 dus het lijkt me sterk dat jullie dat beiden niet hebben, maar oké.