Nou ik heb het me ouders verteld teminste aleen me moeder en die heeft me de deur uit geschopt . tuurlijk snap ik is me eigen schuld is van de zwangerschap . maar ik ga dat kindje niet laten weghalen . stressen is niet goed en dat doe ik nu vooral . ik ben sinds morgen afwezig van girlscene . want ik moet echt dingen regelen nu en niet achter pc zitten . voor derest doei alemaal en wens ik jullie leuke kerst en nieuwjaar enzo
. en als de baby er is komen foto,s ervan
Bedankt voor de mededeling?
bij me vader (me ouders zijn gescheiden) maar die gaat het binnekort ook weten dus dan ga ik naar me vriend als het echt moet
We zullen je wel weer zien verschijnen! Het gaat je goed.
Bij je vriend alleen? Of woont die nog bij zijn ouders?
Hoe oud is je vriend eigenlijk?
Succes!
bij hem ouders . maar we zijn al bezig met huis enzo zoeken . hij is bijna 21 iets ouder dan mij
Hoe kan je op de computer zitten (met hetzelfde ip adres) als je moeder je het huis uit heeft geschopt?
en je vader wil niet weten waarom je het huis uit bent geschopt?
WIN.
Succes.
ik zit op me pa de pc . waar ik bijna altijd op zit. mijn laptop bij me moeder is afgepakt. mijn vader weet nog van niks
hmmhmm…
Is 't dan niet slim om hem dat maar heel snel te vertellen? (:
ze zei dat ik het moest weghalen enzo . mijn vader gaat niks zeggen maar dat gaat hem heel erg raken als ik zeg dat ik zwanger ben . en mischien uit huis . mijn vriend de ouders weten het al ze waren in schok maar toch gaan ze ons helpen
ik wacht nog wel even het is moeilijk om het te vertellen . als ik iets wil zeggen tegen hem word ik rood en ga ik stotteren
Nou, jammer zeg dat we je tot augustus moeten missen. Bwoh, daar baal ik echt van.
mijn kind is belangrijker dan girlscene
Niet té lang wachten met vertellen, wordt het alleen maar moeilijker van.
je hebt wel gelijk daar in . ik ga ook niet lang wachten . maar ik denk gewoon dat me moeder het eerder gaat vertellen dan ik
Dan moet je haar proberen voor te zijn. (:
Hoe dan ook, veel sterkte ermee. We zien je over negen maanden wel weer verschijnen!