Zwanger?

[i]Heey,

Ik zou gister ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet, dus ik ben een beetje nerveus er over. Ik ben wel aan de pil, maar heb er deze maand eentje niet 's avonds maar 's ochtends genomen (omdat ik hem vergeten was) Ik ben ook bij mijn vriendje blijven slapen, maar hij is niet echt in me geweest zeg maar.

Kan ik nu zwanger zijn ?

x[/i]

heej, je moet je vooral niet ongerust maken (dat kan ook zorgen dat je niet ongesteld bent geworden) en als die niet in je is geweest ben je vast niet zwanger X en suc6

Ik zou het gewoon maar even afwachten hoor.

Je hebt de pil toch nog op tijd ingenomen (binnen 36 uur na de vorige) en je hebt geen seks met hem gehad? Dan denk ik niet dat je zwanger bent.

Hmm een dag telaat met je menstuatie … dan zou ik me toch nog geen zorgen maken. Ik zou gewoon nog een paar dagen af wachten.

idd het verschilt altijd soms als je gestopt bent met de pil ben je de dag daarna
soms alleen de laatste drie dagen voordat je weer moet beginnen,
niks ergs voor zover…

gewoon even rustig afwachten zou ik zeggen,
soms komt het ook voor dat je juist door de zenuwen niet ongesteld wordt!
en 1 dag is niet zo heel veel te laat.
:couplekiss_man_woman:

als je de pil neemt en je geen echte seks met hem hebt gehad lijkt het me onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn :grin:

HOE KAN JE OOIT ZWANGER ZIJN ALS JE NIET EENS MET HEM HEBT GENEUKT?? XD OMFG… HAHAHAHHHA

oke; je bent aan de pil + je hebt geen seks gehad = niet zwanger
sowieso, paar dagen te laat kan altijd.

OMFG… HAHAHAHHHA
wat ben jij grappig zeg -.-’
ze stelt toch een serieuze vraag, doe dan even normaal ofzo.

Je kan niet zwanger zijn