zwanger?

.

Dat kan.
Hele kleine kans maar het kan.
Je kunt misschien nog een MA pil halen. (weet niet hoe laat het gister was)

facking xD

ja! heb je nooit gehoord dat je een drieling krijt als je dat doet :open_mouth:

morning after kun je tot 48 uur ofzo of misschien wel langer in nemen hoor

inderdaad ookal ben je aan de pil had hij het afgeveegt en alleen gevingert alsnog heb jij over 9 maandjes 3 prachtige kindjes
jippie wohoo

Man lees die bijsluiter eens. Je stopweek mag nooit langer dan een week duren <<

Ik denk dat je niet zwanger bent hoor, die kans is wel heel erg klein. Maar waarom ben je in hemelsnaam aan de pil als je hem niet goed slikt, dan heeft het toch geen nut. Echt, en waarom laat je hem in je komen als hij misschien sperma aan z’n hand heeft. Dat bedenk je toch daarvoor en niet daana pas. Is toch stom! Daardoor ontstaan dus al die ongewenste tienerzwangerschappen.

Oh en iedereen doet hier wel heel makkelijk altijd over de morning after pil maar die pil is ontzettend slecht voor je en je kan er goed ziek van worden, dat ding moet je dus echt alleen nemen als laatste redmiddel.

bedankt voor jullie reacties, ookal waren sommige echt totaaal overbodig.
morgenochtend ga ik de morningafterpil halen.

Dus liever nu geen reacties meer van: ‘je bent dom dat je het hebt laten gebeuren’ a.u.b

morning afterpil , zo snel mogelijk nemen na dat dat gebeurt is, heb het afgelopen weekend gehad;S, heb gelijk zaterdag ochtend dat ding ingenomen ( me vriend had uhm gehaald), zorg dat je uhm niet uitkotst, dan moet je gelijk weer nieuwe, k was wel heel misselijk dr van maar tis goed gegaan gelukkig
succes!!

Inderdaad. En de kans dat je zwanger bent is echt minimaal want hij had het al afgeveegt zeg je en zat het ook aan die vinger(s)?