Zwanger??

.

Als jij vanmiddag gemeenschap met je vriendje gehad, en vandaag ongesteld zou worden… Kan je bijna niet bevrucht zijn ivm ovulatie ( eisprong ). Ben je er niet zeker van, toch maar even naar de dokter gaan :slightly_smiling_face: In het vervolg; veilig doen!

gaan we weer…

Er bestaat een algemeen sekstopic mensen
gebruik een zoekfunctie
.

Ja ik dacht er aan om misschien even de morning after pil te halen maar kwam er achter dat ik blut ben…

idd, gaan we weer. -.-"

Als jij het tussen die grapjes kunt vinden, zou ik het graag in een reactie hieronder willen zien! Bedankt voor je hulp.

De kans dat je zwanger bent is echt miniem omdat 1) je vandaag ongesteld moet worden en je je eisprong al lang hebt gehad (niet geleerd bij biologie?) en 2) hij is bijna niet in je geweest.
Toch is het slim om sws te zorgen dat je de volgende keer dit soort dingen met condoom doet en misschien is het ook handig om aan de pil te gaan.

Oh en de smoes dat je blut bent en daarom geen MAP kan halen is echt een verschrikkelijke kutsmoes. Dan leen je maar wat geld van iemand. Nu heb je dat ding niet echt nodig maar ‘‘ik heb geen geld’’ mag nooit een reden zijn van een zwangerschap vind ik.

Ik zeg toch ook niet dat je het niet kunt vinden daar.
Maar ik bedoel je hoeft niet speciaal een topic hiervoor te openen
terwijl er ook een speciaal topic is.

Oh en de volgende keer kun je dit soort vragen inderdaad in het Algemeen sextopic vragen :wink:

:sex:

De kans is minimaal, maar aangezien je niet aan de pil bent…
En aangezien er toch vaak voorvocht uit komt. Is er misschien toch kans…
Dus ik zou ff afwachten of je ongesteld word. en anders naar de dokter gaan.

Wel oud genoeg om sex te hebben maar niet om aan de pil te gaan.
Best dom.

Wat is nou neuken als hij maar 1 cm in je kut is geweest? Maar goed. Ik zou toch een MAP halen want de kans is er altijd. En dan betaald je vriendje het maar of je leent het van iemand. Liever 1x 13 euro uitgeven dan meteen een kind in je buik.

[i]
en je vriendje is ook blut?
blijkbaar wel, anders had ie wel condooms gekocht.

En om dit soort dingen te voorkomen:
de pil is door de meeste verzekeraars gratis.[/i]