Hey,
Misschien beetje een rare vraag, maar gister was mn vriend bij me. Ik zat een beetje in zijn broek, en hij in de mijne, maar we hebben niet echt seks gehad. Ik heb hem niet afgetrokken, dus ik had alleen voorvocht aan mijn hand. Nadat hij weg was heb ik mezelf gevingerd, terwijl ik dat voorvocht nog aan mn hand had waarschijnlijk. Is het mogelijk dat ik nu zwanger ben en moet ik de morning after pil halen?
Help me please!
x
Het kan, maar de kans is miniscuul. Ik zou me er geen zorgen over maken. Geen morning after pil halen als je het niet 100% nodig is: die dingen zijn onwijs gevaarlijk/ongezond.
Vanaf wanneer kan ik dan een zwangerschapstest doen om zeker te weten dat het niet zo is?
up?
ben je niet aan de pil?
Nee
ik zou wachten totdat je ongesteld wordt, als je tenminste weet wanneer je dat wordt, en anders een testje doen als je je er onzeker over voelt
Als je niet nuttig kan reageren, reageer dan gewoon niet. Het is een serieuze vraag.
Bedoel je dat hij niet klaarkwam terwijl je hem wel hebt afgetrokken of wat?
Ja, daar komt het wel op neer ja
het lijkt me wel wat onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar als je echt niet meer tegen de onzekerheid kan zou ik gewoon een huismerk zwangerschapstest doen, succes ermee
Dankjewel! Zo’n zwangerschapstest kan dat nu al direct? Of hoe lang moet je daarmee wachten?
Sorry hoor maar dit soort vragen zijn af en toe wel heel erg vervelend. Als je de risico’s van seks (en seksuele handelingen) niet kunt overzien, niets weet van anticonceptie en manieren waarop je zwangerschap kunt voorkomen moet je jezelf óf eerst verdiepen in de biologie/seksuele voorlichting óf gewoon kind blijven en seks op een laag pitje zetten. Je bent blijkbaar niet genoeg op de hoogte van de risico’s die aan seks kleven… En dus in mijn ogen niet klaar voor seks (vind ik)
Ontopic: De kans dat je zwanger bent is écht te verwaarlozen, wees maar niet bang, je bent niet zwanger
je bent niet zwanger, dat voorvocht/zaadjes was allang ‘dood’ voordat jij jezelf ging vingeren
Er is hier een algemeen Ben ik zwanger topic voor.